Andre terminforum

Ane_Rikke

Glad i forumet
Kommenterer dere på tråder på andre terminforum? Og da mener jeg ikke Juli og September for de som ligger på kanten liksom..

Er jo litt inne å sniker litt både her og der, men har liksom ikke turt å svare på trådene. Føler at jeg ikke har noe der å gjøre liksom.

Hvis jeg gjør det, så skriver jeg at jeg sniker... Stort sett da. Kommer litt an på hva det gjelder.

Svarer på en del andre underforum jeg også, men det er jo en del av disse trådene på terminforumene som faktisk engasjerer meg veldig :P Men jeg holder meg unna da ;)

Nei, jeg har kun skrevet en gang. Da det var ei som var veldig bekymret for babyen i magen pga de hadde oppdaget bilyd på hjertet, hun ønsket å høre fra andre som har vært i lignende situasjon. Var ingen som hadde slik erfaring, så da klarte jeg ikke la være å skrive noen beroligende ord. Da jeg har erfaring med det fra forrige svangerskap.

Men jeg tenker at jeg selv ikke ville blitt sur/fornærmet/overrasket hvis noen fra et annet terminforum svarte her inne hos oss? Men det hadde vel blitt litt kaos hvis alle skulle svart på alle terminforum...

Hender at jeg har kommentert i andre forum, men da i tråder som har vært "reklamert" inne på et av mine forum. Synes ellers det er helt greit at noen kommenterer hvis de har erfaringer på ting det spørres om osv.

Back
Topp