Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Hehehe, kjenner følelsen! Med første gikk jeg opp bare et par kg. Med nr 2 seks år senere veide jeg sikkert 10 kg mer før jeg ble gravid og la på meg 5 kg!! Denne gangen har jeg godt opp ytterligere 2 kg!!
Dette blir definitivt mitt siste barn!![]()
Jeg gikk opp over 40 kilo med storesøster, og greide å ta av alt før jeg ble gravid igjen, så håper virkleig jeg slipper å gå så veldig mye opp denne gangen, og at vi får til ammingen så jeg går fort ned igjenHar allerede gått opp 15 kilo, men da er ca 3-4 kilo på grunn av mye vann i kroppen, og de kan jeg jo nesten ikke regne med ettersom det er kilo jeg ikke kan noe for ;P
Hemmeligheten er rett og slett rå styrketrening, trente intervaller i tillegg, men det var mer for kondisen sin skyld. Økt muskelmasse forbrenner mer fett, så du får veldig mye gratis ved å trene styrke og spise så sunt som mulig. Jeg hadde gått ned 35 kilo da jeg ble gravid nå (ca 1,5 år etter at jeg begynte å trene), kunne nok ikke gått ned noe særlig mer ettersom musklene veide en del og det begynte å bli veldig lite fett på kroppen..Oj såpass!! Ja det var mye!! Men da har du også vært utrolig flink som har klart å gå ned alle de kg før du ble gravid igjenHva er hemmeligheten
?
Hemmeligheten er rett og slett rå styrketrening, trente intervaller i tillegg, men det var mer for kondisen sin skyld. Økt muskelmasse forbrenner mer fett, så du får veldig mye gratis ved å trene styrke og spise så sunt som mulig. Jeg hadde gått ned 35 kilo da jeg ble gravid nå (ca 1,5 år etter at jeg begynte å trene), kunne nok ikke gått ned noe særlig mer ettersom musklene veide en del og det begynte å bli veldig lite fett på kroppen..
Gleder meg mye til å begynne å trene igjen når jeg er ferdig med å være gravid.. Sliter med bekkenløsning og kynnere, så jeg har ikke kunnet beveget meg i hele tatt omtrent.. Begynner å gå litt på veggen nå![]()
Jeg har vektstang, manualer og benk her hjemme, så jeg taar en runde når jeg har tid, gjerne etter at vesla har lagt seg for kveldenDet er veldig bra gjort daJeg trente mye styrketrening før, men har ikke gjort det de siste årene etter minsten kom. Sliter med å finne tid, når jeg i tillegg har en 9 åring som trener håndball 3 dager i uka og en mann som jobber 5-skift. Spørs vel om jeg ikke bør invistere litt og ha noe her hjemme i stedet, er nok større sjanse for at det blir gjort noe da
Skal i bryllupet til søsteren min i oktober neste år, og håper at jeg har klart å gå ned en del til da
![]()
Jeg er med på den der! Er nok ikke like heldig når det kommer til å bli kvitt kiloene denne gangen, så er forberedt på hardtrening denne gangen.Jeg har vektstang, manualer og benk her hjemme, så jeg taar en runde når jeg har tid, gjerne etter at vesla har lagt seg for kveldenMannen er veldig oppofrende, så det er ikke noe problem at jeg trener litt, han har kontrollen hjemme
Også gjør det det litt enklere for han å reise på trening et par ganger i uka, også
''
Lykke til med vektnedgangenJeg håper vi får til en slankekrig her inne når babyene er kommet ut, for jeg gjetter på at det kan gi litt ekstra boost når det er tungt å komme igang igjen
![]()
Så braJeg er med på den der! Er nok ikke like heldig når det kommer til å bli kvitt kiloene denne gangen, så er forberedt på hardtrening denne gangen.Dessuten kunne jeg godt tenkt meg å få litt mer muskler igjen. Trente masse før jeg fikk barn, men så ble det liksom borte. Gubben holder på å bygge treningsrom, og rett borti gata er det spinning/aerobic/osv, så det skal ikke skorte på mulighetene.
![]()