Andre sultne?

Preggers87

Elsker forumet
*MIA*
Julegavene 2019
Jeg er sulten. Hele tiden! Føler noen ganger at jeg blir raskt mett, men sulten igjen en time etterpå, noen dager kan jeg bare spise og spise og spise og blir aldri mett... i dag har jeg spist 4 knekkebrød 3 yoghurter, en hel plasteske med druer, to porsjoner med spagetti, og drukket en hel liter med juice.. jeg er 155 cm og veier nå 55 kg og lagt på meg 5 kg på 2 mnd.. :D kan jo ikke fortsette i denne tralten :p

Både og... Sliter med kvalme og da mister jeg matlyst.

Har appetitt innimellom, men spiser mindre nå enn før til hvert måltid og blir raskere sulten igjen...

Både og... Sliter med kvalme og da mister jeg matlyst.

Har appetitt innimellom, men spiser mindre nå enn før til hvert måltid og blir raskere sulten igjen...
Samme her! Men er ofte sulten om natta!!! Bah... :P

Jeg er sulten. Hele tiden! Føler noen ganger at jeg blir raskt mett, men sulten igjen en time etterpå, noen dager kan jeg bare spise og spise og spise og blir aldri mett... i dag har jeg spist 4 knekkebrød 3 yoghurter, en hel plasteske med druer, to porsjoner med spagetti, og drukket en hel liter med juice.. jeg er 155 cm og veier nå 55 kg og lagt på meg 5 kg på 2 mnd.. :D kan jo ikke fortsette i denne tralten :p
Kjenner meg godt igjen der:rolleyes:

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Samme her! Når jeg er kvalm sliter jeg med å finne noe å spise, for da har jeg ikke lyst på noen ting. Men når kvalmen tar en pause, så hiver jeg innpå som en ulv!! ;)

Sulten ja, matlyst nei.

Ikke ennå. Men det kan fort komme ser jeg for meg.... :happy3

I dag er jeg ekstremt sulten. Tidligere har jeg ikke hatt matlyst i det hele tatt :S Til og med gått ned et par kilo, men de er vel tilbake etter i dag, hehe!

Jeg blir ekstremt dårlig om jeg ikke spiser når jeg er sulten. Da går det helt i stå for meg og jeg må legge meg ned til det går over og så må jeg bare trø innpå det jeg er god for. Klart med en luktesans som en blodhund og smakssansen som svikter er det langt i fra alt som smaker godt eller lukter godt. Men det som smaker godt og lukter godt kan jeg gange med ti på hvor godt det er. Spesielt vaniljesaus og bjørnebær yoghurt og knekkebrød med masse smør og hvitost. Jeg kan spise ubegrenset av det hehehe

Jeg er også veldig fort sulten etter jeg har spist. Men blir også veldig fort mett. Så tror ikke det blir så veldig mye mer enn vanlig, men følelsen av å gå rundt å være sulten er forferdelig.

Jeg er SÅ sulten!! Å SÅ kvalm... Men får jeg matlyst senere på dagen spiser jeg alt som faller i smak! :)

Back
Topp