Andre som...

Maybs

Elsker forumet
slite med å øve bebisane på å ligge på magen?? Dennis ligge et par minutt(som regel ikkje so lenge en gong..) å so e det bæljing ta ville pine til ej kjøme å snu na...![:)][8|][:D][:D]
Syns å huske at jentene va mykje flinkere når dei va like gamle som Dennis e no...??
Korsen ligge det an med dåkke no??

jepp.. slite veldig med det... max 2 min her også

helsesøstra rådet meg til å ligge la med han mens han låg på magen... oppmuntre og prate til han sitedenfor å bare gå og la han ligge der helt alene...
da ville han etterhvert se på det som en kose/lekestund istedenfor en tvangsting...

[:D][:D][:D]

Kine snur seg hele tiden selv og ligger på magen.
men hun blir fort sint hvis hun ikke vil ligge slik.

men hun ligger mange ganger til dagen på magen i korte perioder.

føler hun blir mer sint om jeg legger henne på magen enn hvis hun snur seg selv....

ORIGINAL: Gabriela

jepp.. slite veldig med det... max 2 min her også

helsesøstra rådet meg til å ligge la med han mens han låg på magen... oppmuntre og prate til han sitedenfor å bare gå og la han ligge der helt alene...
da ville han etterhvert se på det som en kose/lekestund istedenfor en tvangsting...

[:D][:D][:D]

Hmmm kanskje ej må prøve på det da....
E no veldig viktig å lære dei å ligge på magen.....

kan godt være at dennis vil ha litt selskap[:)][:)][:)]
hehe, kan ikke se at david legge så mye merke til at e e der når han blir sint... men gir ikke opp[:)][:)]

har du prøvd å ha syltetøy på smukken no???

hehe, kan ikke se at david legge så mye merke til at e e der når han blir sint... men gir ikke opp[:)][:)]

Nei hekje prøvd enda... kan ej prøve vanlig jorbærsyltetøy? å e det masse ej skal ha på?
kanskje best med berre en liten dråpe på tuppen av smokken...

det kommer etterhvert

Må bare venne de til å ligge litt på magen, men går bedre (håper jeg) når de blir litt sterkere. Gutten min begynner å bli flat i bakhodet, så MÅ prøve å få han til å ligge på magen. Han er IKKE glad i det.[:(]

ORIGINAL: Maybs

Nei hekje prøvd enda... kan ej prøve vanlig jorbærsyltetøy? å e det masse ej skal ha på?

er det så bra å ha syltetøy på smokken, da..? sukkervann, da..? Syns bare det hørtes skummelt ut, jeg.. men har jo ikke peiling, da.. [:D]

ORIGINAL: barehege

ORIGINAL: Maybs

er det så bra å ha syltetøy på smokken, da..? sukkervann, da..? Syns bare det hørtes skummelt ut, jeg.. men har jo ikke peiling, da.. [:D]

Va det ej med va litt usikker på .... Sukkervann... ja kanskje heller det...

Hvis du ruller sammen et håndkle eller helseteppe som du legger under brystkassa til bebisen, og legger under-armene over, så bygges de litt mer opp. Da blir det ikke så tungt for dem til å starte med, så de blir mer glade i å ligge på magen. Og så øve uten teppet når nakken er sterkere[:)] Etterhvert blir det morsomt for de får til å se seg mere rundt enn liggende på ryggen... Det med teppet fungerer veldig bra her!

Det går også an å legge dem på magen over lårene når du sitter i sofaen. Hvis du legge det ene benet bittelitt høyere enn det andre, sånn at bebisen får litt oppoverbakke. Bare noen tips.. Har funket her[:)] Lykke til!

Back
Topp