Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Begynner å bli litt bekymret jeg. I dag er jeg 19 uker. Og jeg går bare å venter på bevegelser fra mini. Til tider så kan jeg få sånn småstikk nederst i magen, kan det være spark?
Andre førstegangsfødende som ikke har kjent noe liv enda?
Har du vært på ul å sjekket hvor morkaka ligger?
Jeg er 3 gangs fødende og kjenner nesten ikke liv i det hele tatt. Jeg har morkaka foran. Og dette gjør at ungen sparker i den, og jeg kjenner ikke noe.
Men det er helt normalt å ikke kjenne liv før i uke 24 altså. Så du har fortsatt god tid :)
Snakket med jordmor om dette forrige uke, og hun sa at de fleste bekymrer seg for mye om de sparkene(Jeg gjør det selv). Babyen er fortsatt liten. Pluttselig en dag kjenner du skikkelig liv :) Det kan kjennes ut som små luftbobler eller som at noe stryker veldig lett inni magen din :)
Jeg er førstegangsfødende og har bare kjent "luftbobler" 1-3 ganger på 19 uker. Er idag 19+5 og ikke kjent noe enda=) Jeg hadde fremliggende morkake,rett under navlen, så jeg kommer nok ikke til å kjenne noe enda nei!
Helt vanlig første gang og ikke kjenne no før etter uke 20. DE som har hatt før har lettere for å vite hva de skal lete etter. LEttere å skille mellom luft og spark. BLir nok snart din tur snart.
Tusen takk for svar dere jenter:) Kjenner jeg ble litt roligere nå:) Så tusen takk, nok en gang:)
Har vært på UL, men siden bildene var så dårlig så skal jeg tilbake 7 okt. Får nok bare smøre meg med tolmodighet og vente noen uker til da :)
Alt er sikkert bra, men skjønner hva du mener...Er selv annengang. er i uke 20 nå, og kjenner ikke noe. Har morkaken liggende fremme. Mulig du også har det. Lykke til:))
er så godt å høre at det ikke er unormalt å ikke kjenne noe liv for førstegangsfødende:) alt skal være i orden med mini, men kjenner litt på den igjen at alt kan jo skje på kort tid også. Men har tro på det nå når jeg har vært på ordinær ul og sett mini og jeg er så pass langt på vei også:)
Jeg er andregangs og kjenner lite med beveglse. Jeg kjenner det, men kjenner det ikke noe godt enda. Men det kan nok være noe bevegelse du kjenner helt nederst i magen ja!