Andre som venter attpåklatt?

• Trådstarter Trådstarter SecondChance
  • Opprettet Opprettet
S

SecondChance

Guest
jeg tipper «alle» trodde jeg var ferdig med småbarn, men her kommer en attpåklatt 10 år etter sistemann. Håper bare alt går bra, jeg er jo følgelig ingen ungdom lenger, 37 år og en måned for «ung» til å få fosterdiagnostikk.
Jeg er spent på barnas reaksjon, men tror det vil bli stas. Forventer dog litt sånn «herregud, påanigjen med bleier og våkenetter nå som de er så store»-reaksjon fra venner og familie. Men det går seg vel til, denne lille er HØYT ønsket!

Jeg fikk mitt forrige barn for 6 år siden og mitt første for 14 år siden, så de fleste rundt oss hadde heller ikke forventet at vi skulle få flere. Jeg har 4 sønner[emoji4] Jeg er også 37, men føler meg ikke så hakkende gammel enda[emoji23] Alle ungene gleder seg og det gjør vi også[emoji173]️

Så koselig! Jeg har en søster som er 10 år yngre og det er utrolig koselig! Vi er kjempegode venner og foreldrene våre holder seg unge og i farta [emoji1303]

Jeg fikk mitt forrige barn for 6 år siden og mitt første for 14 år siden, så de fleste rundt oss hadde heller ikke forventet at vi skulle få flere. Jeg har 4 sønner[emoji4] Jeg er også 37, men føler meg ikke så hakkende gammel enda[emoji23] Alle ungene gleder seg og det gjør vi også[emoji173]️

Spennende om det blir gutt igjen da, eller om det er jenta som kommer nå:) Jeg har også bare gutter, trodde jeg skulle være syklig opptatt av at denne skulle bli jente - men kjenner at jeg overhode ikke bryr meg om kjønnet nå som jeg først er gravvid.

Spennende om det blir gutt igjen da, eller om det er jenta som kommer nå:) Jeg har også bare gutter, trodde jeg skulle være syklig opptatt av at denne skulle bli jente - men kjenner at jeg overhode ikke bryr meg om kjønnet nå som jeg først er gravvid.

Vi er spente på kjønnet og det hadde vært stas med en jente, men så lenge barnet er friskt så spiller kjønn ingen rolle[emoji4]

Attpåklatt her også. Har en sønn på 11 fra før. Er snart 39år og tror ikke folk ventet at jeg skulle ha flere, så noen ble overrasket, men veldig glade! [emoji173]️

jeg tipper «alle» trodde jeg var ferdig med småbarn, men her kommer en attpåklatt 10 år etter sistemann. Håper bare alt går bra, jeg er jo følgelig ingen ungdom lenger, 37 år og en måned for «ung» til å få fosterdiagnostikk.
Jeg er spent på barnas reaksjon, men tror det vil bli stas. Forventer dog litt sånn «herregud, påanigjen med bleier og våkenetter nå som de er så store»-reaksjon fra venner og familie. Men det går seg vel til, denne lille er HØYT ønsket!

Skulle trodd du var meg. 37 år og har to barn fra før, sistemann født i 2008.

Gutta her synes faktisk det var stas når de fikk høre om graviditeten. Hva familie og venner ellers sier aner jeg ikke.

Når det gjelder alder velger vi å ta NIPT- test i København iom at vi ikke har krav på fosterdiagnostikk

Jeg er (straks) 39, og skal ha min andre (og siste[emoji16]) attpåklatt [emoji4] Det er 10 år mellom første og andre mann (de er 16 og 6 nå), og blir ca 7 år mellom den mellomste og babyen. Han på 6 ble kjempeglad for at han skulle bli storebror, mens den på 16 responderte med "ok" når han ble fortalt at han skulle bli storebror igjen [emoji39]

Vi skal ha vår andre nå, 9 år etter førstemann [emoji28] Jeg er 25, og mannen 31. Litt vemodig å starte på nytt, men vi gleder oss veldig sammen med den fremtidige storesøsteren [emoji173]️[emoji7]

Jeg er (straks) 39, og skal ha min andre (og siste[emoji16]) attpåklatt [emoji4] Det er 10 år mellom første og andre mann (de er 16 og 6 nå), og blir ca 7 år mellom den mellomste og babyen. Han på 6 ble kjempeglad for at han skulle bli storebror, mens den på 16 responderte med "ok" når han ble fortalt at han skulle bli storebror igjen [emoji39]
Hehe, tenåringer er herlige [emoji6][emoji23] en av mine tanteunger på 19 lurte på om han ikke egentlig hadde nok søskenbarn.. Sjarmerende [emoji23][emoji173]️

Siden vi bikker over i nytt år innen lille kommer så rekker yngste her å bli nesten 10år.. Har også tre barn til som da vil være 13, 15 og 16 1/2år gamle. De to yngste synes det blir kjempe stas med et småsøsken, mens de to eldste er litt mer sånn "Serr".. :rolleyes: Men det går seg nok til, var ikke akkurat helt planlagt detta, så sliter litt med tanken selv om at dette igrunn er ganske galskap! :oops:

Back
Topp