Andre som tester ut ovitrielle?

9 dpo på deg i dag, da begynner det å bli spennende! Har du noe symptomer?
Jeg har dessverre ingen..
Husk at de færreste har symptomer i starten av svangerskapet :Heartred
 
9 dpo på deg i dag, da begynner det å bli spennende! Har du noe symptomer?
Jeg har dessverre ingen..
Ingen her heller. Nå er det ikke sikkert alle svangerskapet er like men jeg fikk harde/sprengte bryster som første tegn i forrige graviditet og de er helt myke nå. Og testene med ovitrelle strek gir heller ingen svar foreløpig.
 
Ingen her heller. Nå er det ikke sikkert alle svangerskapet er like men jeg fikk harde/sprengte bryster som første tegn i forrige graviditet og de er helt myke nå. Og testene med ovitrelle strek gir heller ingen svar foreløpig.

Hvordan så testen ut i dag?
Jeg fikk svak skygge i dag tidlig, så ovitrielle fortsatt i her. I går fikk jeg blank på morgen og ganske «tydelig» skyggestrek 3 timer etter, så irriterende at ovitrielle gir så varierende streker!! Umulig å vite når den er ute.
 
Ja, men jeg har vært gravid fire ganger og har alle gangene hatt murringer iallefall, det har startet med en gang! Men det har jeg også hatt når jeg ikke har vært gravid da.. haha
Det er jo umulig å la være å kjenne etter og analysere :Heartred
 
Hvordan så testen ut i dag?
Jeg fikk svak skygge i dag tidlig, så ovitrielle fortsatt i her. I går fikk jeg blank på morgen og ganske «tydelig» skyggestrek 3 timer etter, så irriterende at ovitrielle gir så varierende streker!! Umulig å vite når den er ute.
Mine er svake og nesten ikke mulig å se forskjell på. Hcg fra sprøyta synker saaakte, likt som forrige forsøk. Men hvis du hadde blank på konsentrert urin i går, så kan det jo kanskje være en annen type hcg på gang i dag? :woot:
Jeg tar alltid test på urin nr 2 på morningen, da har alle testene samme utgangspunkt.
 
Mine er svake og nesten ikke mulig å se forskjell på. Hcg fra sprøyta synker saaakte, likt som forrige forsøk. Men hvis du hadde blank på konsentrert urin i går, så kan det jo kanskje være en annen type hcg på gang i dag? :woot:
Jeg tar alltid test på urin nr 2 på morningen, da har alle testene samme utgangspunkt.

Nei, det var ovitrielle i går, da var jeg 7 dpo. Har oppdaget mange ganger at jeg kan få blank også ovitrielle strek om hverandre. Utrolig frustrerende, også får jeg alltid mye sterkere strek på urin nr 2!
 
Back
Topp