Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Ellerver jeg den eneste? Går mellom glede, redsel, hva har jeg gjort, klarer jeg dette..panikk osv...
synst det er veldig greit å jobbe av og til for å få tankene på andre ting og..missforstå meg riktigt
Hehehe nei har holdt på å briste sjøl broderen var her idag får å se på den nye bilen me har kjøpt, han har nokså like, bare eldre modell.. Så spør jeg han om han har den humpen i midten av baksetet..nei det hadde han ikke, men vi trengte jo ikke tenke på det nå.. Me har jo bare 2 unger hehe eg smilte godt då, mn klarte å holde meg hehe
Blir litt mye kjenner jeg. Våkner opp kvalm om morgenen, stikninger hele dagen, kommer hjem fra jobb og er trøtt (sovner) og ender opp kvalm igjen For ikke å snakke om puppene som er veldig ømme 24/7. Ikke misforstå, jeg elsker hvert eneste tegn! Men det er litt vanskelig å ikke tenke over spireliten når kroppen "roper" ganske høyt r og spretter hele dagen, jeg er i lykkeland <3
Huff ja er ikke mye kjekt med den kvalmen gal gruer meg til den kommer for fullt..skulle ønske det var eibsovepille jeg kunne ta da å sove til alt det var over, for er ikke mye kjekt å reagere på all lukter og bli mer kvalmen av det også..
OH YES! Tenker på graviditeten 24/7, og helt enig med deg ang å jobbe for å tenke på andre ting. Bekymrer meg for SA veldig mye....tror det er mitt symptom-altså bekymring