Andre som tenker på graviditeten 24/7??

Tipsy34

Forumet er livet
Ellerver jeg den eneste? Går mellom glede, redsel, hva har jeg gjort, klarer jeg dette..panikk osv...
synst det er veldig greit å jobbe av og til for å få tankene på andre ting og..missforstå meg riktigt :)

Enig. Ikke så mye panikk enda. Men tenker på det mye. Har ikke klart å holde det skult som jeg hadde tenkt. Hehe. Men shit au..

Hehehe nei har holdt på å briste sjøl :p broderen var her idag får å se på den nye bilen me har kjøpt, han har nokså like, bare eldre modell.. Så spør jeg han om han har den humpen i midten av baksetet..nei det hadde han ikke, men vi trengte jo ikke tenke på det nå.. Me har jo bare 2 unger :p hehe eg smilte godt då, mn klarte å holde meg hehe ;)

Blir litt mye kjenner jeg. Våkner opp kvalm om morgenen, stikninger hele dagen, kommer hjem fra jobb og er trøtt (sovner) og ender opp kvalm igjen :p For ikke å snakke om puppene som er veldig ømme 24/7. Ikke misforstå, jeg elsker hvert eneste tegn! Men det er litt vanskelig å ikke tenke over spireliten når kroppen "roper" ganske høyt :p Smiler og spretter hele dagen, jeg er i lykkeland <3

Huff ja er ikke mye kjekt med den kvalmen:( gal gruer meg til den kommer for fullt..skulle ønske det var eibsovepille jeg kunne ta da å sove til alt det var over, for er ikke mye kjekt å reagere på all lukter og bli mer kvalmen av det også..

OH YES! Tenker på graviditeten 24/7, og helt enig med deg ang å jobbe for å tenke på andre ting. Bekymrer meg for SA veldig mye....tror det er mitt symptom-altså bekymring ;)

Back
Topp