Qvini
Glad i forumet
Egentlig ikke tenkt så mye på det før idag! Når jeg lå på sofaen hjemme hos foreldrene mine så kommer mamma å stryker meg rundt på magen! Ææææ, får helt angst av det! Synes ikke det er greit, men nå er jeg en veldig særr person som ikke er glad i klemmer osv med mindre det er min egen sønn! Og jeg tror jeg er blitt verre med tiden! Hvordan håndterer dere det når andre tar og stryker på magen deres?

Og i klassen, hadde vi faktisk for ett halvt års tid siden undervisning der man skulle ta opp episoder der man følte man var i ubehagelige situasjoner og hva man burde gjøre da, hva som er greit og ikke. Akkurat dette ble tatt opp. Folk som bare kommer bort å tar på magen uten å spørre. Dette ble spillt frem i skuespill forran klassen og eventuelle svarsituasjoner
Noen av svarsituasjonene var å svare tilbake med samme mynt. Begynne å ta på magen til den som kjente på deg, si ifra at det ikke er greit. Det jeg syns er ekstra ubehagelig nå er at klassekameratene, som var med på denne undervisninga alikevel kommer bort og tar på magen, mens de spør etterpå om de kan kjenne. Jeg sier nei! eller helst ikke! At jeg ikke liker at de nærmeste kjenner engang,