Andre som syr her?

Plink

Glad i forumet
Jeg har fått meg en ny hobby som er kjempegøy nå som jeg har en liten baby å sy til :-) blir nok pledd, og kanskje noen klær? Må finne oppskrifter først :) andre som også syr her?

Ja, jeg prøver å sy ihvertfall! :p Holder på å sy kofte til sambo, gleder meg til å se resultatet! :p

Jeg syr litt innimellom, men synes ikke tiden strekker til.
Eldstemann har lagt inn bestilling på løvekostyme og kapteinsabeltannkostyme så snart jeg er frisk igjen ;)
Håper jeg får overskudd til å finne fram litt stoff og symaskinen etterhvert :)

Jeg syr litt. Går veldig i bølgedaler.
Går seg stort sett i klær til gutten på 1,5år, men finner jo på litt andre ting også:-)

Har sydd mye, men har en pause for tiden. Anbefaler mønster fra Minikrea.dk for alle som vil sy til små. Mønsterene vokser med barnet og hvert mønster har mange varianter av plagget, så du blir ikke lei. Passer også til nybegynnere da enkleste variant av hvert mønster er veldig enkel. Lykke til, kjempekos å sy babytøy!

Er det vanskelig å sy klær? Og syr du stort sett bommullsklær eller bruker du også andre type stoffer? Har du oppskrift? :)

Jeg har sydd mye forskjellig.. Det meste jeg har sydd ligger ute på bloggen min, http://marihonemamma.blogspot.no/
Som bloggen viser har jeg sydd av en del forskjellige stoffer. Det jeg holder meg unna ennå iallefall er glatte, silkeaktige stoffer. Det tør jeg ikke ennå..
Mønster har jeg fra flere forskjellige steder. Noe fra bøker, bra bladene Ottobre og sy-magasinet. I tillegg har jeg kjøpt noen mønster på bl.a. stoff og stil, en butikk (med nettbutikk) som har de stoffene jeg har sydd av, mønster og tilbehør.

Back
Topp