Andre som synes tiden står stille?

Lykkeliten85

Betatt av forumet
NÅ er jeg lei.... 6 uker til termin, og syns ventetiden er lang...
Har gått fort til nå, men nå er jeg lei.
Klarer nesten ikke vente med å treffe lille nurket... I tilegg maser ungene "hvor tid kommer han mor? Er det lenge igjen?"
Ååååå som jeg gleder meg!!

Trodde kansje snart det kom noen bebiser her inne?
De som har i beg. av oktober, har jo ikke lenge igjen:happy:

Ja passelig lei ja.. Ca en mnd igjen til termin. Magen er på sitt høyeste og kroppen har det litt tungt, så det hjelper ikke på vente tiden.

Jeg syns også det går veldig treigt om dagen - 37 uker i morgen, og kjenner at går jeg over termin så kommer jeg til å bli gærn :P er nok fordi de andre kom 38+4 og 38+6. Har så mye kynnere og maserier og føler meg udugelig som mamma for guttene mine.

Og er faktisk litt overrasket over at det ikke har kommet flere babyer i oktober, men det er jo bra at de holder seg inne i magen til etter uke 37 :)

Skikkelig lei nå ja og jeg har også enda 6 uker igjen! :wideyed: men er ekstra kjedelig og tungt når man ikke klarer å jobbe lengre eller bevege seg noe særlig. Prøver å fylle dagene med pakking tiø flytting og tv-titting men er meget lei av å sitte inne :shifty: prøver å holde meg unna facebook der det ryr inn skrytebilder av fine høstturer på fjellet og koselige bærturer..

4 uker igjen syns også tiden har stoppet helt opp, dagene er lange sliter med motivasjonen og ork til å gjør ting. Føler meg tiltaksløs samtidig som jeg gruer meg til keisersnitt men gleder meg til å se lillegutt

4 uker igjen syns også tiden har stoppet helt opp, dagene er lange sliter med motivasjonen og ork til å gjør ting. Føler meg tiltaksløs samtidig som jeg gruer meg til keisersnitt men gleder meg til å se lillegutt
Så godt å vite når hun/han kommer!! :)

Jeg synes egentlig ikke at tiden står stille, men jeg føler litt sånn at når jeg snart er 35 uker på vei så kommer baby snart. Bare det at hun gjør jo ikke det! Det er jo hele 4-5 uker igjen!! Om jeg ikke går over da, for da er det enda lenger igjen :(
Men men... Hun kommer vel plutselig :)

5 uker og 2 dager igjen...tiden går så utrolig sakte enda jeg ikke har noen plager men går hjemme og gjort i over 2mnd...

Ja passelig lei ja.. Ca en mnd igjen til termin. Magen er på sitt høyeste og kroppen har det litt tungt, så det hjelper ikke på vente tiden.
Det som er så rart, er jo at ikke tiden gå fort nok. Men med en gang babyen er født, så går tiden plutselig aaaaalt for fort:(

Kjenner til det med tyngden, ja...
Alle sier til meg at jeg er så liten, og har en liten fin mage. Mannen mener også jeg har liten mage i forhold til de to tidligere svangerskapene.
Men det hjelper ingenting!
Det er like tungt, og han presser på noe så innmari!

Jeg syns også det går veldig treigt om dagen - 37 uker i morgen, og kjenner at går jeg over termin så kommer jeg til å bli gærn :p er nok fordi de andre kom 38+4 og 38+6. Har så mye kynnere og maserier og føler meg udugelig som mamma for guttene mine.

Og er faktisk litt overrasket over at det ikke har kommet flere babyer i oktober, men det er jo bra at de holder seg inne i magen til etter uke 37 :)
Da har du jo kun 3 uker igjen! Heldigen!

Forstår godt du er forberedt på å få før termin da.
Jeg fikk mi første 14 dager før termin, og nr 2 9 dager etter termin. Følte jeg gikk en mnd på overtid! :shifty:

Håper du slipper å gå over.
Lykke til med siste innspurt!

Skikkelig lei nå ja og jeg har også enda 6 uker igjen! :wideyed: men er ekstra kjedelig og tungt når man ikke klarer å jobbe lengre eller bevege seg noe særlig. Prøver å fylle dagene med pakking tiø flytting og tv-titting men er meget lei av å sitte inne :shifty: prøver å holde meg unna facebook der det ryr inn skrytebilder av fine høstturer på fjellet og koselige bærturer..
Forstår deg så godt...
Jeg er fremdeles i jobb. Men "sparer" meg ellers...
Klarer ikke å gå tur pga kynnere...
Og disse dagene har det vært så fint vær! Frister sååååå med en herlig gåtur, eller sykkeltur...
Men det er håpløst. + har jeg gått tur, så føles det som det skal rakne der nede:meh:
De 2 jentene våres er 6 og 9, en kjekk alder å ta med på litt toppturer.
Mannen sier også han gleder seg til jeg også kan bli med på tur igjen...

Tenkte å prøve meg forsiktig når permisjonen starter. Da er det ikke sååå farlig om jeg ikke fungerer resten av dagen.
Men ser ikke for meg at jeg kommer så langt:p

Lykke til med den siste tiden uans ;)

Off... Ja... Men målet er heldigvis rett rundt hjørnet!
Hold ut, og lykke til ;)

5 uker og 2 dager igjen...tiden går så utrolig sakte enda jeg ikke har noen plager men går hjemme og gjort i over 2mnd...
Tror vi stiller oss inn på at når det er 1-2mnd igjen, så er vi nesten i mål... Men når vi først kommer der, er det jo den delen av svangerskapet som går tregt:( såååå nær, og sååå klar! Men alikevel mye venting...

Lykke til hvertfal;)

Jeg synes egentlig ikke at tiden står stille, men jeg føler litt sånn at når jeg snart er 35 uker på vei så kommer baby snart. Bare det at hun gjør jo ikke det! Det er jo hele 4-5 uker igjen!! Om jeg ikke går over da, for da er det enda lenger igjen :(
Men men... Hun kommer vel plutselig :)
Helt enig! Jeg skrev nettopp det, at tror vi stiller oss inn på at vi snart er i mål på denne tiden.
Men når vi kommer hit, så er dagene såååå lange...

NÅ er jeg lei.... 6 uker til termin, og syns ventetiden er lang...
Har gått fort til nå, men nå er jeg lei.
Klarer nesten ikke vente med å treffe lille nurket... I tilegg maser ungene "hvor tid kommer han mor? Er det lenge igjen?"
Ååååå som jeg gleder meg!!

Trodde kansje snart det kom noen bebiser her inne?
De som har i beg. av oktober, har jo ikke lenge igjen:happy:
Møkk lei!! Er bare 33+1, så har jo en eeeeevighet igjen, i forhold til alle andre.. Det er flere tunge og dårlige dager enn gode, så jeg syntes alt har stoppet opp. Også har jeg så utrolig mye å gjøre på jobb, og hjemme, at hodet klarer ikke å konsentrere seg om en ting. Blir jo helt tullete :-P

Lei her og! Magen er gedigen og nesten ingen av skoene passer lenger... hadde høyt bt til jm og tegn til begynnende SF. Ny kontroll allerede på lørdag.... er spent!

Synes egentlig dagene flyr avgårde fortsatt jeg! Er 35+3 idag..
Men kan se for meg at det kan bli noen lange dager fremover når man kommer til det punktet at ting kan skje "når som helst".. Da blir det nok mye, kanskje det skjer noe nå? Eller nå? Eller kanskje nå?? :bag:

Enig. De andre (august og september) foran oss virker jo som om har hatt en hel haug med unger født for tidlig og i feil måned. Virker som oktoberbarna lar vente på seg ;)

Nå gidder jeg ikke mer..
Dagene er jo de treigeste! Har så lyst til å gå turer eller ta meg en sykkeltur, men kroppen vil ikke :( Det er jo såååå fint ute nå!
4 uker igjen, men er innstilt på å gå over..

Back
Topp