Andre som studerer?

Lykkeliten*

Betatt av forumet
Ja, det lurer jeg på :)

Går siste året på et masterstudie, og rekker akkurat å gå ut i permisjon før jeg må levere masteroppgaven :-P Planen er da å gjøre oppgaven så og si ferdig før bebis kommer, for så å levere den våren 2014 etter 1 års permisjon. Spent på hvordan det blir å gå på skolen mens en er gravid ... Kjenner jeg tenker mye på dette svangerskapet, redd for å miste igjen, så er ikke helt konsentrert på skolearbeidet for tida. Håper det bedrer seg hvis jeg er så heldig å komme meg til 12 uker!

Andre som er studenter? Hva tenker dere? :)

Jeg vet jo ikke helt om jeg er gravid enda, men magefølelsen er veldig god ;) Jeg studerer lærerutdanning, og hadde egentlig plan om å vente en mnd til, så eksamener skulle være over. Men, kommer kjærlighetsbarnet i mai, så er det en mening med det ;) Håper jeg slipper unna bekkenløsning denne gangen ihvertfall! ;) Hva studerer du?

Jeg blir ferdig med bachelor i mai... Så har gruppeinnlevering i slutten av mai.. Og termin i starten av mai. Planen min er egentlig å fullføre... Det er ingen forelesninger men samarbeid med grupper det semesteret og innlevering pleier å være i slutten av mai..
Jeg håper egentlig å komme på en sympatisk gruppe som har lyst til å gjøre mest mulig tidlig og spare minst mulig til slutt så jeg får fullført det siste faget i bacheloren,, ellers må alt gjøres på nytt året etter...
i tillegg studerer mannen min, første året på bachelor... Så dette kan bli spennende ^^

Heisann :)

Jeg fullførte bachelorgraden i vår, og er nettopp startet på første året på master. Vi har kun hjemmeeksamener i vårsemesteret, så jeg har planer om å gjøre ferdig oppgavene før babyen kommer. Egentlig var planen å få et juni-barn for å få god nok tid til å bli ferdig med oppgavene, men så satt spira med en gang jeg slutta på pilla :p Alt kan ikke alltid gå etter planen :)