Andre som spotter eller blør?

miss piggy

Gift med forumet
Hei! Jeg har i flere dager hatt litt spotting, ikke mye men nok til at det kommer i trusa. Det er også helt mørkt blod og tror det kommer mest når jeg anstrenger meg, så jeg blir litt bekymra, siden jeg jobber i bhg og der er det en del tunge løft osv. Har ingen smerter heldigvis da.

Andre som har opplevd dette? Er så redd for at dette skal gå galt..

Hei! Jeg har i flere dager hatt litt spotting, ikke mye men nok til at det kommer i trusa. Det er også helt mørkt blod og tror det kommer mest når jeg anstrenger meg, så jeg blir litt bekymra, siden jeg jobber i bhg og der er det en del tunge løft osv. Har ingen smerter heldigvis da.

Andre som har opplevd dette? Er så redd for at dette skal gå galt..

Har dessverre ikke erfaring :-( Men krysser fingrene for at det skal gå bra.

Det kan jo være en feste-blødning!?Ellers, så vet jeg det er mange som blør uten at det har noe betydning!:-) Jeg jobber selv i bhg, og gjorde det under mitt 1. svangerskap også! Jeg løftet tilogmed 5åringer som slo seg, uten at det påvirket meg, eller hun i magen!:-) Men, man skal være forsiktig, hvertfall nå den første tiden!!:-)

Jeg spottet i går. Og var sikker på at mensen var på vei. Jeg hadde negativ graviditetstest da. Men har vært kvalm i flere dager og svimmel på jobb i dag, så tok en test da jeg kom hjem. Og i dag er den positiv! Jeg håper spottingen er uskyldig. Har lest litt om det, og det virker som om det er veldig vanlig å spotte litt i begynnelsen.

Back
Topp