Andre som småblør?

Klara Ku

Glad i forumet
Jeg har småblødd siden 3 dager etter el, altså i 2,5 uke nå...
Tok en CB Digital 2 uker etter el, og den viste 2-3 uker, så da er det ingenting i veien med hcgen!
Men er sååå lei av å gå å småblø.... Får liksom ikke slappet helt av. Skal ta en ny digital test på torsdag, så da bør den vise 3+

Jepp!
Har vært helt lik som deg, men, bank i bordet, nå har det gitt seg!!Så lenge man ikke blør masse, klumper eller har vondt, så går det som regel alt bra!:)

Jeg har mange ganger trodd at det har gått over, men så etter noen timer så er det på an igjen...
Men jeg vil vel slutte å blø- en gang ;)

Bruker bare truseinnlegg, så jeg blør ikke mye, og har ingen smerter heller.

Vet alt om at det ikke er noe gøy nei:( 

Har småblødd i alle mine 4 svangerskap, så håper og slippe det i dette svangerskapet:O

Gikk litt fort der i svingene. Ville bare si at jeg håper at det snart avtar slik at du slipper og bekymre deg:)

Det går nok helt fint skal du se:)

Ja, jeg småblør også. Det har ikke vart så lenge som hos deg, men det var vært 4-5 dager nå. Håper det ikke betyr noe! Jeg har hatt 5 SA før, og da har det ikke vært slik, da har det begynt ganske plutselig med temmelig kraftige blødninger, så disse småblødningene skremmer meg ikke.
Lykke til alle sammen, det skal nok gå bra!

Begynte å småblø i kveld. Syns det er skikkelig ekkelt :(
Måtte ta en test og det er den sterkeste jeg har tatt, men tror kanskje jeg kommer til å ringe legen i morgen for sikkerhetsskyld.
Vet det er vanlig og mange som har det sånn, men hadde vært deilig å fått senket skudrene snart

Chuma skrev:
Tar du fremdeles Crinone, Kakken?

Nei, tok siste dose mandag forrige uke. Var bare 15 dager. Pluss at jeg fikk til 4 dager ekstra av ei venninne

Jeg har  lyserosa farge på papiret når jeg tørker meg noen ganger, og da kjenner jeg hjertet skvetter litt. Men det er normalt å blø litt i begynnelsen. Vi får tenke det

Da har jeg vært hos legen. Begynte å få brun utflod på fredag. Har også vært litt hvite klumper i det, men det har nok bare vært Crinonen som vil ut. I går kom det også litt blod og har gjort det litt i dag. Det er mest brunt, men liker ikke når det kommer blod også. Jeg har testa hver dag siden fredag, for syns det har vært litt skummelt. Testene har vært supersterke, så det er positivt i alle fall. Legen tok blodprøve av meg i dag og skal ta igjen på mandag, for å se at hcg`en stiger. Og så sa han at jeg bare skulle ta det helt med ro nå, så da sykemeldte han meg. Ikke noe jeg ba om, men han syns det. Så da er jeg sykmeldt frem til UL, ut februar. 

Jeg har også tatt blodprøve i dag, skal ta ny på tirsdag, så da er det bare å krysse fingrene... ;)

Hva er forresten Crinone?

Venus83 skrev:
Jeg har også tatt blodprøve i dag, skal ta ny på tirsdag, så da er det bare å krysse fingrene... ;)

Hva er forresten Crinone?

Krysser for deg også! :)

Crinone er progesteronstøtte. Det bruker ved prøverør for at det befrukta egget lettere skal feste seg og bli der, og endel som har blitt gravide og mister bruker det. Jeg skulle bruke det i 15 dager. Venninna mi som hadde mista flere ganger brukte det i 12 uker (tror jeg det var)

Ja, jeg har fått beskjed om å bruke Crinone i 12 uker pga alle abortene mine. Den kan gi litt småblødninger i skjeden, det var derfor jeg spurte. Jeg går i tillegg på blodfortynnende, det kan gjøre at småblødninger ser litt voldsommere ut - det er derfor jeg ikke er bekymret ennå.

Back
Topp