Andre som sliter?

tatotte

Andre møte med forumet
Med å ikke ha noe form for matlyst?:/ kan fint gå en hel dag uten å spise uten at eg e sulten:/ åvist eg ska spise så spise eg to biter for eg klare isje mer:/

Hmm, det hørtes slitsomt ut!

Jeg sliter litt, dels med at jeg aldri får lyst på noe spesielt og det er alltid så vanskelig å komme på noe å spise, og dels med at når jeg skal spise så klarer jeg ikke å spise så mye. Jeg spiser omtrent ikke mer enn halvparten av hva jeg gjorde før, og jeg lærer meg ikke! Jeg hiver opp på tallerken, og så sitter jeg der med masse mat over.. min samboer har flere ganger måtte spise opp min mat også (og han pleier å spise mindre enn meg - oftere men mindre porsjoner). Men sulten, det blir jeg!

Har det på samme måte som deg.Men går ikke ut en hel dag uten mat da :)
Men vis jeg kjenner jeg er sulten klarer jeg ikke å tenke på mat og bruker som regel å legge meg sulten eller bruker flere timer før jeg spiser noe.

Har fått sikkelig sperre på mye mat der det sier stopp og spiser et par biter før jeg bare sitter å brekker meg og ikke vil ha noe mat 

Sliter med matlysten, men presser i meg mat fordiom, hvis ikke blir jeg kvalm og dårlig. Men masse ting jeg presset i meg i den mest kvalme perioden som jeg ikke takler tanken på mer. Skulle gjerne hatt litt mer lyst på mat ja:)

Her beskriver du sånn som det er hos meg :) Utrolig lei av å ha det sånn :/

sølvi86ogTheaIrene skrev:
Har det på samme måte som deg.Men går ikke ut en hel dag uten mat da :)
Men vis jeg kjenner jeg er sulten klarer jeg ikke å tenke på mat og bruker som regel å legge meg sulten eller bruker flere timer før jeg spiser noe.

Har fått sikkelig sperre på mye mat der det sier stopp og spiser et par biter før jeg bare sitter å brekker meg og ikke vil ha noe mat 

ingen matlyst, å aldri lyst på noe.. så når jeg endelig kjenner litt sult eller har lyst på noe så skal jeg ha med en gang.. syns egentlig jeg spiser for lite, og når jeg spiser så blir det tvangs spising bare for å få i meg noe næring..

Back
Topp