Andre som sliter tidlig?

Sol99

Betatt av forumet
første barnet kommer i januar :) sykemeldt nå pga kvalme og tretthet, har en masteroppgave som skal leveres om 17 dager, men jeg fungerer ikke!

Idag begynte jeg å gråte av frustrasjon, jeg klarte å lage meg mat og drikke vann (woo) så kom alt opp.. noen andre som sliter?

Oj da, da har du hatt uflaks. All sympati. Regner med du trengte de 17 dagene også. Du finner en løsning med veileder.

Forrige svskap var jeg kvalm lenger enn første trimester for å si det sånn, men kasta ikke opp. Nå går det veldig opp og ned, men har fått omgangssyka så usikker på hva som er hva :p er 4+4

Det beste mot kvalme er å slappe av både fysisk og mentalt + kald frisk luft. Sjokomelk var det eneste jeg klarte før kl 14 den første tiden.

første barnet kommer i januar :) sykemeldt nå pga kvalme og tretthet, har en masteroppgave som skal leveres om 17 dager, men jeg fungerer ikke!

Idag begynte jeg å gråte av frustrasjon, jeg klarte å lage meg mat og drikke vann (woo) så kom alt opp.. noen andre som sliter?

Uff, så slitsomt! Hvor langt er du på vei?

Forige gang var jeg også veldig dårlig og bare kastet opp. Sengeliggende i flere uker og spykvalm i 6 mnd. Så vet hvordan du har det. Er du kvalm hele dagen? Denne gangen er jeg bare bilsyk kvalm, litt vann i munnen og svimmel og sånn. Kastet opp to ganger forige uke. Håper vi kan slippe litt billig unna :smiley-ashamed004

Håper du blir bedre fort :Heartred Og lykke til med masteroppgaven!

Back
Topp