andre som sliter med

mama<3ania

Andre møte med forumet
å sovne på kvelden?
jeg er ganske trøtt rundt 13 og da tar jeg meg en dupp med sønnen min, men når det gjelder natta sliter jeg.... sovner rund 02 :(

Hei - prøv å kutte ut sovingen på dagtid, det vil nok hjelpe;)

For meg går det greit å sovne, men jeg våkner for tidlig hver dag. har vært sånn siden jeg ble gravid. Hmprfff.....

lullaen : tenkte å kutte på dagen i dag :) vi får se hvordan det går ...
EmilyTheStrange: heldiggris sier jeg bare ;)

Jeg sovner fort men våkner 3-4 ganger om natta, det er slitsomt, håper ikke det skal være sånn hele svangerskapet.

Jeg sovner veldig godt, men våken mange ganger i løpet av natten, men mistenker at vi trenger en ny seng, skal skifte på senga i dag, og prøve å snu madrassene, se om det kan hjelpe litt...  I dag sov jeg til 09.30, mannen leverte jentungen i bhg... Deilig..

Jeg sovner lett, men våkner tidlig og får ikke sove igjen... Slet veldig med søvnen sist, så bare venter på at det skal bli verre... :-(

Jeg sovner egentlig greit, men våkner alltid kjempetidlig og får ikke sove igjen
Har vært sånn den siste uka, håper virkelig det endrer seg. Er så heldig å ha en sønn som sover minst 12-13 timer sammenhengende, og da er det utrolig utgjort at jeg skal våkne tidlig og ikke dra nytte av alle de timene!

Jeg bruker alltid lang tid på å sovne, men det har jeg gjort lenge, ikke bare mens jeg har vært gravid. Mens om morningene da sover jeg godt, da kan jeg våkne og sovne igjen uten problemer. Skulle ønske det var omvendt, for føler meg aldri skikkelig uthvilt når jeg står opp.

Back
Topp