Andre som sliter med utmattelse/trøtthet rundt uke 25?

Elli<3

Forelsket i forumet
♡Julekulene 2021♡
Aprilspirene 2023
Hei! Jeg er uke 25 + 1 i dag, og jeg sliter så med utmattelse og trøtthet om dagen, pluss plager i rygg. Har hørt at man skal få mer energi i 2 trimester, men venter fortsatt på det..

Lurer bare på om det er flere som er ca like langt på vei som meg og sliter veldig med det?

Har en ganske krevende og aktiv jobb, med løfting og slikt, så jeg klarer ikke å skulle jobbe om dagen. Håper bare at det bedrer seg etterhvert
 
Jeg er helt skutt hele tiden, og det er uten jobb.. er 100% sykemeldt, vært det siden juli, og likevel måtte jeg inn på føden idag og fikk beskjed om å ta det mer med ro :shifty:

Så den der energien får jeg nok se lite av i dette svangerskapet...:(
 
Jeg er også helt skutt, og har vært sykmeldt siden juli. Ingen energi og sykt trøtt. 23 uker på vei nå. Forrige svangerskap var ganske likt, men fikk en skikkelig energiboost fra rundt uke 26/28. Sånn helt syk boost :p Håper på at energinivået denne gangen skal komme opp på et normalt nivå hvertfall
 
Sliten og trøtt her også, 24+2. Går fint å jobbe siden jeg har stillesittende jobb, men har null overskudd utover jobb og familie og legger meg klokka ni hver dag for å få nok søvn
 
Hei! Jeg er uke 25 + 1 i dag, og jeg sliter så med utmattelse og trøtthet om dagen, pluss plager i rygg. Har hørt at man skal få mer energi i 2 trimester, men venter fortsatt på det..

Lurer bare på om det er flere som er ca like langt på vei som meg og sliter veldig med det?

Har en ganske krevende og aktiv jobb, med løfting og slikt, så jeg klarer ikke å skulle jobbe om dagen. Håper bare at det bedrer seg etterhvert

25+1 i dag jeg også og kjenne meg igjen. Jeg har ikke sett noe til noe som heter energi siden jeg ble gravid. Har hyperemesis, er svimmel, trøtt og utmattet dagen lang. Legger meg for å sove mellom 21.30-22 hver kveld og 2,5 åringen våkner ikke før 7.45, så våkner da jeg og. Skulle tro jeg fikk nok søvn, men er trøtt for det. Når det kommer til rygg problemene (og bekkenet for så vidt), har jeg fått hjelp av kiropraktor. Det har hjulpet ENORMT mye!!

Med første hadde jeg masse energi hele tiden og da spesielt i 2. trimester. Herregud jeg var sprek da ! Dette svangerskapet er totalt annerledes enn første gang...
 
Jepp, kjenner meg igjen! I første svangerskap jobbet jeg fullt fram til fire uker før permisjonsstart, da ble jeg 40 % sykmeldt. Nå er jeg 24 uker på vei og har vært 100 % sykmeldt i to uker. Urolige bein, leggkramper, lite og dårlig søvn, diaré, lavt blodtrykk og lave jernverdier gjør samlet at jeg er i veldig dårlig form. :( Føler med dere alle, damer!
 
Tomt batteri her å.. jobber bare 40%. Gjort i en mnd nå og blir sånn til perm. Legen mente noe var bedre enn ikke noe så jeg holder meg til 40% så jeg klarer det hvertfall :)

Bena og ryggen er helt av etter en vakt på omsorgshjemmet. Ofte hodepine og smerter i ribbeina. Våkner hver natt og sliter med å sovne igjen. Bena kunne nok løpt flere mil på kvelden :) og trener ikke så ofte lengere... korte økter 2-3 ganger i uka mot 1.5 time x5 før :)

Men kunne nok sovet hele dagen...
24+1
 
Jeg er også helt skutt, og har vært sykmeldt siden juli. Ingen energi og sykt trøtt. 23 uker på vei nå. Forrige svangerskap var ganske likt, men fikk en skikkelig energiboost fra rundt uke 26/28. Sånn helt syk boost :p Håper på at energinivået denne gangen skal komme opp på et normalt nivå hvertfall

Håper jeg også kunne fått en sånn boost:oops:
Klarer ikke komme meg opp før 9 på morran nå om dagen, prøver egentlig å stå opp 7.30.
I tillegg blir jeg trøtt og helt skutt rundt 7-8 tiden på kvelden.. at det kan være muligo_O Sover nok mer enn nok.
Prøver å være litt aktiv nå som jeg er hjemme da, trener litt styrke og går turer etter hva jeg orker, også er det jo alltids mer enn nok å styre på med i huset.. Men er litt kjipt da, vil jo helst klare å jobbe:shifty:
 
Uke 28 her. Er ganske utslitt om dagen og er 100% sykemeldt. Har en sønn på 1 år som tar mye energi:happy: Hjelper heldigvis å hvile litt når han er i barnehagen:)
 
Er hele tiden trøtt og sliten. Fortalte dette til jordmor når jeg var på kontroll nå på tirsdag og svaret var at det er helt normalt. Er vist fåtall som får mer energi etter uke 16. Så sover så lenge jeg kan om morran, må sove et par timer på sofaen uavhengig om jeg har vært på jobb eller ikke. Orker nesten ikke husarbeid. Har heldigvis en tålmodig mann som har nå tatt en større bit av ansvaret her hjemme :)
Er 24+1
 
Back
Topp