Andre som sliter med uren hud?

-blomsterpiken

Forumet er livet
Juli13-jentene
VIP
Fytti så uren og fet hud eg har fått nå etter eg ble gravid,kviser over alt. Og dem forsvinner jo aldri..
emoticon  Håper det ikkje fortsetter sånn til ungen er ute...

Pleier heller ikkje å ha så mange kviser,kommer kansje ei nå og nå så forsvinner den. Men nå har eg hatt den store på haka mi i 2 uker,og den forsvinner aldri. Kommer jo overalt,nesen,kinna,pannen og under underleppa.. Fyssj og fei

Ja, her også. Ikke så super-ille, men alltid en kvise eller to og så varer de i evigheter. Etter jeg tok hudanalyse og fikk rette produkter til huden min så har jeg knapt hatt ei kvise.

Jeg har heller vanligvis ikke mye kviser etter at jeg fikk rette produkter til huden min, men nå er det kviser overalt. Jeg er så heldig at kvisene mine går over til arr og forsvinner ikke etterpå. Hurra! Forrige gang jeg var gravid ble jeg litt tv-shop påvirket og bestilte Proactiv, men det skulle jeg aldri gjort. Har vel aldri hatt så mye kviser. Så jeg får bare fortsette med de produktene som jeg vet er veldig bra for huden min. Det går heldigvis over. Jeg hadde ikke mye kviser på slutten av svangerskapet sist, det ga seg vel etter 4-5 måneder...

Mazter skrev:
Jepp, her og! Dessverre. Og jeg har ikke verdens reneste hud fra før, men pleier ikke ha så mye kviser :|

Sign :/
Men husker den ble bra uti svangerskapet eller etter fødsel. husker ikke helt :P

huff ja, de er over alt.... isj. håper det roer seg etter første trimester kanskje

ææsj ja :( ikke noe jeg pleier å ha, men mamma sa det er masse hormoner og at det går nok bort snart...i hope so!

Ja, jeg og. Har ikke mye sånn ellers, men nå har jeg fått en del. Mest i ansiktet, også har jeg fått på ryggen (wææ!). I ansiktet popper det opp en ny hver dag, minst. Og de forsvinner jo aldri som du sier. Bare er der som røde prikker.
Men men, man får lide litt for det vakreste som finnes :D

Ja... Prøver ny renseserie nå, føler meg litt bedre.. men vet jo at dette er hormonelt..

Jaaa  
Ser ikke ut, håper virkelig det går over snart igjen.. ihvertfall før det blir badevær, ikke så lyst å kle av meg slik jeg er nå *snufs*

Kommet en del her også ja.. Vil ikke ha noe sånt nå. Skal jo gifte meg om 7 uker :P

Endel kviser her også:( Og jeg er nå 12+4, og det gir seg ikke.

Back
Topp