Andre som sliter med søvn om natten?

Jeg sliter skikkelig med å finne behagelige liggestillinger. Noen som bruker sånn gravid pute og eventuelt hvem? Er mange å velge mellom
 
Jeg har bbhugme, men har ikke fått den til å funke så bra for meg. Synes den er for stor og uhåndterlig. Jeg liker bedre å ha en liten, tynn pute mellom knærne og så en pute til foran brystet så jeg har noe å støtte overkroppen med. Men jeg våkner hver gang jeg skal snu meg da, og så må jeg organisere putene på nytt ;)
 
Sliter også skikkelig med søvnen for tiden o_O Hjelper ikke å få søvnrapport på klokka hver morgen som sier at søvnen har vært dårlig:happy090
 
Våkner stadig oftere og oftere om natta... Slitsomt. Og alltid minst 30-45min før alarmen går om morgenen. Så her gjelder det å få lagt seg tidlig så man har nok energi til neste dag :)
 
Sover som en stein! Men planlegger å prøve å sove en liten time på ettermiddagen i tillegg, føler jeg blir veldig sliten i 13-14 tiden.
 
Åh! I wish, har en 1åring som våkner støtt om natten. Så lite søvn her også, men ikke pga graviditeten :playful:
Har bbhugme puta og er superfornøyd med den:Heartpink
 
Kan offisielt ikke sove på magen lenger :sorry: Bruker mye lenger tid på å sovne da jeg sliter med å finne riktig stilling… Har bbhugme, men føler ikke jeg får den helt til å passe, pluss det er tungvindt å flytte på den når jeg snur meg.
 
Back
Topp