Andre som sliter med migrene/hodeverk?

Stak

Betatt av forumet
Har slitt litt ekstra med hodeverk og migrene etter jeg ble gravid, det er helt greit og skal takle det greit. MEN nå er jeg på dag 6 med sirkulering av hodepine og migrene, det tar så ekstremt på.

Har ikke klart å gå på jobb hele denne uken. Unngår å tar paracet så mye som mulig men tyr til det på det verste.

Har så klart snakt med legen og sa det ikke var annet å gjør enn å ta paracet.

Andre som opplever lignende som har tips??

Jeg var sykemeldt en uke pga hodepine og det eneste som hjalp for meg var drikke, hvile/søvn og små lufteturer ila dagen. Veldig irriterende og vondt når det står på[emoji58] God bedring[emoji4]

Jeg sliter også med hodepine og migrene. Det eneste som hjelper meg er å sove og slappe av. Og ikke ligge men site. Det dundrer så vannvittig når jeg legger meg ned på puta[emoji85] God bedring til deg[emoji4]

Jeg har hatt mye hodepine de siste ukene. Det eneste som hjelper for meg annet enn paracet er å drikke MYE vann, sove nok og å få mye friskluft. Føler med deg. Det er virkelig slitsomt når det står på som verst!

Jeg har også hatt mye hodepine. Den kommer som regel snikende på dager etter en natt med dårlig søvn eller dersom jeg ikke er flink nok til å drikke godt med vann. Det eneste som hjelper er å legge meg på et mørkt soverom og ta en lur. Dersom det dunker/dundrer for ille tar jeg Paracet :)

Jeg sliter også med hodepine og migrene. Det eneste som hjelper meg er å sove og slappe av. Og ikke ligge men site. Det dundrer så vannvittig når jeg legger meg ned på puta[emoji85] God bedring til deg[emoji4]

Sånn dundrende hodepine da jeg la meg ned slet jeg med da jeg hadde veldig lav blodprosent....har du sjekket at du ikke har det?

Jeg har ikke den type hodepine denne gang. Nå er det typisk spenningshodepine som blir bedre av at jeg ligger og slapper av i nakken/skuldrene.

Sånn dundrende hodepine da jeg la meg ned slet jeg med da jeg hadde veldig lav blodprosent....har du sjekket at du ikke har det?

Jeg har ikke den type hodepine denne gang. Nå er det typisk spenningshodepine som blir bedre av at jeg ligger og slapper av i nakken/skuldrene.

Akkurat vært på kontroll og blodprosenten var helt fin, men har alltid hatt den dundrene hodepinen. Nå har jeg i tillegg migrene med aura[emoji30]
Sist svangerskap hadde jeg ikke hodepine i det hele tatt, det var deilig det[emoji2]

Sniker fra desember.

Jeg hadde ekstremt hodepine sammenhengende i en ukes tid rundt uke 22-23. Det dunket voldsomt bare jeg rørte på meg og absolutt ingenting hjalp. Det gikk heldigvis over og det har ikke kommet tilbake (enda).

Åhh.. jeg også! Siste 10 dagene har vært helt grusomme! Har lagt meg med huepine, og har den like intenst når jeg står opp om morgenen. [emoji52][emoji52]

Trodde først også det var søvn/luft/vann.
Sover om nettene, selv om jeg våkner en del med smerter. Har tatt lufteturer og drikker vann. Det gir seg liksom ikke før jeg tar tablett. Har ingen mørke rom å ligge i og det blir alltid fort varmt o_O

Har bare tatt tabletter 2 av de 6dagene. Men føler det er mye :bored: i natt knakk jeg rett å slett sammen, det var liksom nok.

Men heldigvis ser jeg det slipper tak hos dere, så håper på det gjør det her også:)

Hatt hodepine hver dag de siste to ukene Fra morgen til kveld i tillegg den kvalmen som aldri gir seg. Veldig slitsomt, håper det gir seg snart :)

Hatt hodepine hver dag de siste to ukene Fra morgen til kveld i tillegg den kvalmen som aldri gir seg. Veldig slitsomt, håper det gir seg snart :)

Håper virkelig der gjør det for deg :) masse god bedring :)

Måtte bli hjemme fra jobb 3 dager denne uken på grunn av migrene en dag og sterk hodepine de andre. Hatt hodepine nesten hver dag i snart 3 uker. Kjedelig å komme hjem fra jobb og gå rett og legge seg, så håper det blir bedre snart!

Som førstegangsgravid gikk jeg rundt med migrene i en måned, og husker enda hvor grusomt det var å være på jobb med alle lydene fra mennesker rundt meg, dagslys osv. Fikk en sykemelding for en kort periode, og det hjalp veldig.

Denne gangen får jeg migrene hvis det blir for mye arbeidsbelastning.

Kronisk migrene / spenningshodepine her. Hadde det grusomt til ca uke 15, med inntil 12 dager kun sengeliggende. Men tvitvi, går stort sett Bra nå [emoji1303][emoji1] Mørkt, kaldt rom, mye væske og paracet. Er endel forskning som viser at det ikke er skadelig med Sumatriptan under svangerskapet, men må man ikke, så er det "bedre" å ligge en ekstra dag i sengen [emoji28]

Off, tenker på alle sammen. Dette er ikke noe godt [emoji58]

Trodde jeg slapp unna etter nesten en uke fri, men nei. Får migrene / sterk hodepine minimum 2 ganger i uken (har ikke hatt en ny på 6dager heldigvis).

Håper det er blitt bedre hos andre [emoji16][emoji173]

Huff ja dette er jo helt grusomt.... har aldri vært noe hodepine person så føler jeg sliter kraftig nå men må jo bare stå i det å bruke alle krefter jeg har på snuppa mi,og flytting Heh, klarer ikke å slappe av, har jo vondt i hodet uansett :(

Håper det gir seg for oss alle snart!!

Huff ja dette er jo helt grusomt.... har aldri vært noe hodepine person så føler jeg sliter kraftig nå men må jo bare stå i det å bruke alle krefter jeg har på snuppa mi,og flytting Heh, klarer ikke å slappe av, har jo vondt i hodet uansett :(

Håper det gir seg for oss alle snart!!
Håper det har blitt bedre hos deg [emoji4] prøv å sette litt tid til å slappe av [emoji16] er dere ferdig flyttet nå? [emoji4] må være spennende med ny bolig [emoji4]

Back
Topp