andre som sliter med middag??:(

Hoppetussa28

Lykkelig Gravid ;)
Oktobermirakler 2013
Heisann dere;)

noen andre som sliter med å få i seg middagsmat ?

de siste daga her nå har jeg kunn klart å spise kjeks med ost og salat, når jeg står å lager middag til resten av fammen kommer kvalmen smygende ,å derfor klarer jeg ikke spise......

så kjedelig:(

Har litt problemer med å få i meg middag selv. Tror dette er mest fordi jeg kun lager mat til meg selv (og lille i magen da), så da blir det som regel det enkleste jeg finner på. Liker i utgangspunktet å lage middag, men blir så kjedelig når man er alene. Da er det lettere og bedre med en is til middag og hjemmelaget eplekake til dessert :) Tihi..
Ellers går det litt opp og ned egentlig. Når jeg er hos kjæresten så lager jeg middag uansett, så spiser jeg bare det jeg orker. Ting tar tid noen ganger..

åååååååååjaaaa omg begynner å bli gal her. Synes bare at maten vokser og vokser i maten når jeg tygger på den;) orker ikke frokost heller jeg spiste LOLIPOPP is til frokost i dag for eks. før jeg dro på jobb. Våkna litt ekstra tildig for å være sikker at jeg rekker å spise den ferdig før jeg må dra;) hihi

Men spesielt middag klarer bare ikke enda jeg er sulten lxm...spes. hvis det er kjøtt og fiske produkter. Klarer litt grønnsaker.

GLEDER MEG TIL Å FÅ MATLYSTEN TILBAKE:) Håper det skjer snart;)

Jeg er en av de heldige som har blidt kvitt kvalmen, så jeg får spist midag, men det er ikke bestandig at jeg får i meg så mye for det. Siden jeg er så utrolig var for lukter og smaker for tiden. F, eks her om dagen hadde jeg laget meg hjemmelaget kjøttboller, jeg elsker det. Men når de var ferdige og servert på bordet klarte jeg så vindt å tvinge i meg en halv kjøttkake siden jeg ble uvell av konsistensen av kjøttkakee..... Utrolig frustrerende :-s så det endte med at jeg bare spiste kålstuing og poteter med brunsaus på. Og slik har det vært ofte i det siste, jeg har matlyst men når det kommer på bordet og jeg begynner å spise på det kan det være noe med konsistensen eller lukten som får meg til å miste matlysten eller uvell.

Kommer ann å hva vi har og om jeg må lage den el ikke. Men har heldigvis en mann som syntes det er greit å være på kjøkkenet.

Jeg sliter veldig!! Orker egentlig ikke lage mat heller, men har jo mann og to små som jeg synes trenger middag hver dag.. Så prøver, men er ikke mye jeg har lyst på.. Særlig ikke kylling, fisk, salat, grønnsaker.... Kjøtt går bra, potet til nød.. Så blir ikke så variert og bra som det pleier..

Det blir ikke spist mye til middag her heller. Sliter med å spise generelt, men middagen er deffinitivt verst. Kjøtt er et stort NEI. Og ting som ser fett ut/er fett orker jeg bare ikke, som saus med mye smør i, pizza osv. Min datter på et år spiser som regel mer enn meg. Store deler av problemet ligger i at det som regel er jeg som lager middagen. Å stå over dampende gryter og osende stekepanne når man blir kvalm av lukter generelt er ikke noe sjakktriks, blir metttet av hele middagen før vi får satt oss til bords. Som regel går det litt bedre dersom jeg slipper å lage maten, i alle fall å stå i stekeosen.

Jag sliter också väldigt om dagen. Igår lagade min käre middag, kyllingköttdei och pasta, som jag vanligtvis ääääälskar! Men bara jag kände lukten så fick jag springa in på toa å kasta upp... "Gör jag så äcklig mat?" Fråga han med ett lurt smil ;)

Middag er ikke så greit, nei. Greier stort sett å spise noe av den, men klarer ikke lage den. Til mannens store fortvilelse ;)

Kommer veldig an på hva det er og om jeg må lage den eller ikke.. Takler ikke å stå i matosen når man steker kjøtt feks.. :P Ellers blir det som regel ikke så mye jeg spiser i forhold til før jeg ble gravid, noe som egentlig for min del er bare bra siden jeg har en del og ta av.. Prøver å spise litt oftere heller :)

På gode dager går det fint å både spise å lage middag, på dårlige dager sliter jeg veldig :p Har hatt 3 dårlige dager nå så håper det snart kommer noen gode igjen ;)

Problemet er å lage middag. Hvilket betyr at mannen min må lage middag hvilket igjen betyr null grønt og kun junk food dritt

Back
Topp