andre som sliter med magen etter fødselen?

Stolt 2barns mamma

Gift med forumet
jeg føler at etter fødselen har jeg så masse luft i magen og er oppblåst etter hver gang jeg spiser noe.. er det andre som har det sånn? tenker speisielt med oppblåst mage?

jeg spiser både sunt og usunt,men blir oppblåst uansett om jeg spiser sjokolade,salat,brød,hvilken som helst middag,knekkebrød,frukt osv..

jeg "søker" ikke akuratt hjelp med denne tråden,men lurer egentlig bare på om det jeg er alene om dette?
 
jeg sleit med dette før, altså før jeg ble gravid.
jeg hadde mye oppblåst mage samme hva jeg spiste.
jeg dro til ei ernæringsfysiolig (som hadde et kurs der jeg jobber) og fikk litt hjelp av henne.
jeg har nok hatt litt intoleranse for melkeprodukter...jeg kuttet melkeprodukter en periode, for så å spise dette igjen sakte men sikkert...den dag idag spiser jeg melkeprodukter og har sjelden reaksjon...
noe melkeprodukter har jeg holdt meg unna enda, for eks tubeoster.

vanskelig og si hva det kommer av det du opplever, men hva med å ta en allgergisjekk, evt søke råd hos ernæringsfysiolog ?
 
Jeg har også hatt mere oppblåst mage etter fødselen..etter begge barna! Men det har gitt seg etter noen mnd. Så sliter ikke med det lenger nå...
 
Har faktisk også mye luft i magen etter fødselen [:'(].....men tenkte ikke på at det kunne være noe sammenheng. Det ble litt bedre etter jeg tok noen "melkesyre bakterie helsekost tabletter" [:)]
 
har problemer med magen fra før av,er noe som er gale som ingen finner ut av..så har tatt en haug med prøver blandt annet cøliaki,tuberkulose osv..og svelgt slangen,men de finner ingenting.. dette har jeg ikke gjort når jeg var gravid eller etter fødselen,men siden jeg var 5 år..

skal til legen i morgen pga brystet mitt( IGJEN!!!Møkk lei ja...),så får høre med han da om det er noe jeg kan gjøre[:)]

ble litt "roligere" nå når det ikke bare er jeg som har det sånn[:)]
 
I begynnelsen følte jeg at jeg hadde mer luft i magen, men det kan egentlig bare være fordi jeg ikke klarte å holde på det, hadde ikke så mye kontroll... [&o] Men nå tror jeg det er normalt.
 
må bare rette ¨på meg selv..jeg tenkte på det i går,og jeg mente ikke at jeg har blitt testa for tuberkoluse,mente inteloranse..hehe..hvordan jeg har klart å skrive så feil aner jeg ikke[8D]
 
off er ikke godt å si gitt..føler jeg blir oppblåst av absolutt alt jeg spiser[:'(] jeg spiser ikke så mye melkeprodukter egentlig heller,eneste er hvitost av og til,drikker ikke melk heller.. men jeg får høre med legen min i dag,begynner å bli mektig lei av å være oppblåst hele tida.. er sånnsett oppblåst om jeg ikke spiser noe heller[8|] føler meg av og til 6 mnd på vei[>:]
 
Back
Topp