Andre som sliter med irritabelt humør?

JLAC

Forelsket i forumet
❤ Juliskattene 2018 ❤
Er så irritabel, type pms x 100 at det begynner å bli veldig plagsomt, kanskje mest for samboer.. [emoji85] Gleder meg til det forhåpentlig blir bedre i 2. trimester. 9 uker idag.

Ja, tidvis. Hormonelt humør kommer gjerne om kvelden for min del. Irritasjon, men også at jeg blir fort lei meg, blir sånn kjempelei meg for ingenting :O

Slitsomt!

Ja!
Blir fort sint og lei meg. Humøret svinger i alle veier[emoji85]
Kjempe slitsomt for meg og de rundt meg

Ja. Kjenner flere ganger at jeg vil eksplodere for ingen ting. Men klarer stort sett å ta meg selv i nakken før det skjer. Men er utrolig slitsomt.

Teller veldig mye til 10. Blir lei av meg selv, men klarer ikke å kontrollere humørsvingningene...

Jeg hadde det veldig forrige svangerskap! Veldig mye sint og irritabel. Stakkars mannen min. Mye bedre denne gangen. Fikk påvist lavt stoffskifte etter svangerskapet og lurer på om det gjorde st jeg ble ekstra irritabel. Mye bedre denne gangen i allefall. Så vet ikke om det er medisinering eller om det bare har andre symptomer denne gangen. :-)

Det var heldigvis roet seg kraftig nå, 12+5 Men har hatt et helt utrolig eksplosivt sinne i flere uker [emoji87]

Ja uheldigvis, men har telt til 50 veldig mye! Syntes også det har roet seg litt ned nå, er 13uker

Jeg har ikke vært spesielt irritabel før nå i uke 12. Det kan tenkes at det ble litt mye å gjøre før jul og at det er derfor. Men mannen min er kjempetålmodig og jeg føler meg veldig heldig. Han hadde sagt ifra hardere ellers tror jeg nok. Men jeg prøver å ha litt humor på det i etterkant da. Han lo godt da jeg sa "nei, nå var det julestemning du", for vi begge hæler ikke våre foreldres stress før jul. Litt komisk at vi hadde akkurat de samme diskusjonene plutselig :angelic:

Veldig irritabelt humør her! Har begynt å syns veldig synd på samboeren. Han får rettere sagt gjennomgå, men jeg tror og håper han forstår at det stort sett er hormonene som snakker! Håper det bedrer seg fort! :D

*sniker fra august*

Oh yes! Glad jeg er sykemeldt grunnet kvalme da jeg jobber med masete barn :P

Kvalm, sliten og veldig irritert! Er for kvalm til å drikke kaffe og er dermed enda mere irritabel[emoji19] Hormonene er alle veier og jeg føler nesten jeg er litt deprimert. Og jeg har ingen grunn!! Håper det snart bedrer seg!![emoji20]

Veldig:) sliter også på jobben da det er masete/vanskelige unger jeg har med å gjøre.. sliter med å ikke tende på den korte lunta ..

Er også gravid og hormonene har gått opp og ned hele svangerskapet...

JA[emoji85] blir flau over oppførselen min til tider..
håper virkelig det går seg til!
Jeg syns så synd på han stakkaren jeg bor sammen med [emoji15]

Er så irritabel, type pms x 100 at det begynner å bli veldig plagsomt, kanskje mest for samboer.. [emoji85] Gleder meg til det forhåpentlig blir bedre i 2. trimester. 9 uker idag.
Er 15+2 i dag, humøret er litt bedre, men blir ekstremt fort sint og lei meg.. Irriterer meg over småting hele tiden.. får håpe det blir enda bedre framover

Ja! Synes skikkelig synd i samboeren min, er dessverre han det går utover.. Håper det bedrer seg

Til tider. Spesielt når mannen er tilstede [emoji23][emoji23][emoji23] men det skyldes kansje at han synes det er såååååå gøy å prøve irritere meg [emoji23][emoji23][emoji23]

Back
Topp