Gunnrid
Betatt av forumet
er det flere enn meg som sliter veldig med angst? Jeg er nå kommet til uke 15+2, og har to SA bak meg- en kjemisk og en SA i uke 11/12. Vi skulle egentlig ha vært inne til prøverørsbehandling, men ble spontant gravide i sommer etter 3 år uten napp. Jeg er selvfølgelig kjempeglad, men jeg klarer ikke å slappe av for jeg går hele tiden «å venter» på at det skal gå galt. Dette til tross for at jeg har hatt 2 UL og sett at alt er fint, senest i uke 10. Noen uker/dager er verre enn andre, men er nå inne i en sånn dårlig uke. Jeg har doppler, men bruker den ikke mer enn max 5 minutter én gang i uken, da jeg har lest så mye fryktelig om slike hjemmedopplere. Brukte den sist på mandag der jeg fant hjertelyd på 160 slag i minuttet, men jeg klarer likevel ikke å slappe av og tenke at alt er bra.... Og det er fremdeles 4 uker til ordinær UL. Mannen min blir litt oppgitt av «negativiteten» min og vet ikke helt hva han kan si eller gjøre.
Så nå lurer jeg egentlig på om dere har noen tips til meg, som kanskje kan gjøre at jeg kan slappe av litt pg kose meg med graviditeten???
Så nå lurer jeg egentlig på om dere har noen tips til meg, som kanskje kan gjøre at jeg kan slappe av litt pg kose meg med graviditeten???