Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg mistet i januar (som sikkert alle har fått med seg nå :P ) og har derfor blitt henvist til en gynekolog. Har vært hos han 3 ganger nå, første gangen for å sjekke om alt var ute, andre gangen fordi jeg fikk positiv test igjen (han fant ingenting på ul), tredje gangen for å se om det faktisk var en liten spire der...Rugekasse skrev:
Det var det, hjerte slo som bare det <3
Og alle disse 3 gangene er bare etter nyttår! Så han har blitt godt kjent med meg og situasjonen, og har på sett og vis "tatt meg litt under vingene" ved å tilby meg at jeg kan komme annenhver uke frem til uke 12, dvs uke 8, 10 og 12 :)
Siden jeg har henvisning der, koster det 100 kr pr gang, så det er slettes ikke ille! Jeg føler meg utrolig heldig som får så god oppfølging hele veien, bekreftelser på at alt er vel med lille blink i magen <3
Sist jeg var gravid hadde jeg ul på sykehuset i uke 11, pga blødning, i uke 14 pga at jeg snubla i hundeburet og falt med et brak, i uke 19 pga ordinær ul, i uke 29 var vi på 3D, og i uke 35 for å sjekke hvilken vei hun lå i magen...
Det blir himla mye etterhvert, er det virkelig noen som kun er på ul en gang? I løpet av hele svangerskapet?