Andre som skal eller har slutta med

Jeg røyker ikke, så ikke noe problem der. Godt jobba at den er kastet. Personlig mener jeg at det bare skulle mangle. Vi vet for mye i dag til at man ikke følger rådene. Stå på og hold ut :p
 
Jeg også kastet den da :D veldig fornøyd...
 
Så flinke dere er :) jeg røyker ikke, men har sett flere som har gjort det både gravid og med små babyer i vogna.. Ikke pent! Veldig bra dere klarer å slutte med en gang, og kanskje fortsetter å holde dere unna for godt? ;)
 
Så flinke dere er :) jeg røyker ikke, men har sett flere som har gjort det både gravid og med små babyer i vogna.. Ikke pent! Veldig bra dere klarer å slutte med en gang, og kanskje fortsetter å holde dere unna for godt? ;)
:)
 
Slutta å røyke så snart jeg hadde en positiv test i sommer. Har holdt meg siden det :) nå vi mistet hadde jeg jo vært røykfri i 2 mnd så var lite vits å begynne igjen :)

Men ja, det var overraskende lett :D
 
Ville bare innom å gi dere litt skryt :)
Veldig bra dere stumper røyken, har også stumpa den de to gangene jeg var gravid. Mista begge ganger men er fremdeles røykfri :)

Ser ikke særlig pent ut med stor gravid mage eller me babyvogn og en røyk i munnen :/
Stå på jenter!! :D
 
Kjempe bra jenter!! Jada, det skulle bare mangle, men det betyr ikke at det er lett likevel. Godt jobba! :) Har ikke problemet selv heldigvis.
 
Jeg må innrømme at jeg kasta den ikke helt sist gang!:/
Men sluttet i sommer så nå gjenstår snusen, må bare gå opp for meg først!:p
 
Slutta tvert med snusen når jeg hadde anelse om at jeg var gravid :) Synes dere er supreflinke som slutter, man må være sta og bestemt for å klare det ;)
 
Har og slutta å røyk no når eg fikk positiv test :-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Bra jobba, damer! Jeg sluttet med snusen når vi bestemte oss for å prøve for fullt. Det skal dog sies at det hjalp å ikke bo i Norge, uten snus tilgjengelig. Har røykt og snust om hverandre, men nå er det ni uker siden jeg har hatt i meg nikotin :)
 
Jeg og har sluttet... Er sur for alle synes det er så bra og jeg savner min stinkende pinnevenn hatt en dritt dag så nå er suget ekstremt :( argh
 
Jeg savner den kjempe mye!

Klarer liksom ikke se gledene i de små tingene lengre uten røyke.
Sykt men sant.

Men sier til meg selv at for eks neste år så kan eg røyke igjen om en vil. Hehe.
Rar trøst, men slik ser jeg på det :)
 
Har klart å slutte, og utrolig nok savner jeg den ikke. Er så kvalm i utgangspunktet og bare tanken på røyk og lukten av det får det til å vrenges. :)
 
Back
Topp