Andre som sitter alene hjemme??

*MissMe*

Gift med forumet
Sitter og ser på den store reisen, veter på sykehuset i Aidensfield. Lørdagens høydepunkt.
Lille Marihøne sover, men tipper hun våkner om ikke så lenge![;)] Gjør hun det så legger jeg meg med henne!![:)]

Mannen er på juleølsmaking med noen kompiser.

Dere gjør da?

Helluen!!

Akkurat hatt en megakoselig samtale med tjukka, og nå skal jeg se film! [:D][:D][:D]

Jeg ser på Indiana Jones, spiser pizza og slapper av...Skulle egentlig vært på jentefest, men formen er ikke helt bra[&o]
Vurderer å gå og legge meg[8|]

ikke hjemem alene da... mannen ligger på soffan og ser en 50-tallsfilm i svart hvit...

jeg sitter å ferdigstiler mappe 1 av 3... skal skrive ut nå strax tenkte jeg... for så å gå over på mattn igjen.

jaja... siste lørdag m mappeprat for min del affal[:-]

Missme: deilig med alenekveld ibladnt[:)]

Buble: ingen skam i å legge seg kl 22 på en lørdagskveld altså[8D] min mann var i seng før ni[8D]

Chrichri: Du er såååå nært målet! en bra motivasjon å tenke at neste lørdag kan  du fESTE!!![:D]

Vand: Takk for praten[:D] fant forresten ut av det tullet der med foreleseren. JEg hadde rett -bare så det er sagt[:D][:D][:D][:D]

har sett a christmas carol! kjempekoselig film! [:)] nå er jeg stuptrøtt og har tenkt og legge meg og lese litt. Natta[:)]

Back
Topp