Andre som raskt har fått mage?

LilleNea

Elsker forumet
Marslykke 2016
FebbisBebbis2021 ❄️
Føler meg gravid i 5.mnd! Greit nok at jeg hadde noen kilo fra før av, men dette blir vanskelig å holde skjult så lenge tror jeg...

Holder på å pakke klær til ferietur, og kjenner jeg sliter med å finne klær som er komfortable. Nesten glad vi bare skal være «alene» i ferien, uten kjentfolk, så kan jeg bare la magen vises..

Vi skulle jo egentlig ikke ha flere barn, så har jo kvitta meg med mammaklærne også... Kanskje noen har tips til gode bukser? Trenger ikke å være gravidbukser altså.. :-)

Jeg har iallfall fått mage og går kun med mamma bukser. Alt annet er for stramt. Og det til tross for at det blir mine første barn. Men, er nok sikkert fordi det er to, og da er jo alt doblet opp.

Jeg har fått litt mage men tror det er 98% luft! Alltid mindre om morgenen men enorm på kvelden.

følger denne i håp om buksetips jeg og. Helst en svart joggebukse som ikke ser for «avslappa» ut

Det værste med mammaklær, syns jeg, er at det er kun fake-lommer! Hva i all verden??? En kvinne er gravid, da har hun plutselig hverken mobil, nøkler eller penger med seg? Hva er det designer tenker??? Tenker de at lommer er for langt oppe og kan trykke på magen, ja så lag lommer som er dypere! (...) Sånn, måtte bare blåse litt ut. :smiley-angelic008

Jeg har fått litt mage men tror det er 98% luft! Alltid mindre om morgenen men enorm på kvelden.

følger denne i håp om buksetips jeg og. Helst en svart joggebukse som ikke ser for «avslappa» ut

helt enig mtp luft! samme her

Jeg har gode buksetips da jeg slet med det selv. Fant masse passende nå på vero moda. De har mange pene chillbukser med strikk i alle farger og fasonger!

helt enig mtp luft! samme her

Jeg har gode buksetips da jeg slet med det selv. Fant masse passende nå på vero moda. De har mange pene chillbukser med strikk i alle farger og fasonger!
Oh må sjekke ut! Takk for tips!

Ja, men det er luft. Kjente at livmoren kom opp fra skambeinet i uke 12 med de to første, så om en uke vil jeg nok kunne kjenne kanten :-)

Jeg leter febrilsk etter en bukse jeg kan bruke på jobb. Har brukt strekk i uniformbuksa lenge nå, men kjenner det ikke er lenge til det ikke går lenger. Noen som har tips til en svart jobb-bukse, trenger ikke være finfin, men fin nok til butikkarbeid. Svart ordinær med lommer bak, nokså tettsittende :biggrin

Veeeeldig oppblåst. Var ikke så oppblåst i forrige svangerskap så da kunne jeg skjult det til uke 20. Men denne gangen eser magen ut. Livmoren er fortsatt under skambeinet, så kan kun skylde på tarmene enn så lenge :-)

Fått mage allerede, før det bikket 8 uker barn nr to. Mye er nok oppblåst, men klarer ikke dra den inn så mye så er nok ikke bare luft. Mistenker at det kan være mer enn en der, mye dårligere enn forrige gang

Jeg fikk mage allerede i uke 7. Men var nok bare masse luft. For noen dager siden ble magen plutselig slapp, og jeg ser ikke så gravid ut lenger. Det er jeg veldig glad for :) Jeg vil holde det skjult lengst mulig, gruer meg veldig til ex mann får vite dette.

Føler meg gravid i 5.mnd! Greit nok at jeg hadde noen kilo fra før av, men dette blir vanskelig å holde skjult så lenge tror jeg...

Holder på å pakke klær til ferietur, og kjenner jeg sliter med å finne klær som er komfortable. Nesten glad vi bare skal være «alene» i ferien, uten kjentfolk, så kan jeg bare la magen vises..

Vi skulle jo egentlig ikke ha flere barn, så har jo kvitta meg med mammaklærne også... Kanskje noen har tips til gode bukser? Trenger ikke å være gravidbukser altså.. :)

Loosepants fra cubus er gode og behagelige :-) kan brukes hele graviditeten og etterpå også :-) strammer ikke på magen i det heletatt, eneste buskene jeg bruker ukene før fødsel og ukene etterpå også :-P har mange flere av de enn av gravidbukser, men har ett par gravidbukser også, men trives bedre i de andre :-)

Er 9+5 idag og har allerede mage, men det gikk under 6 måneder fra fødsel til ny graviditet og hadde enda litt ekstra igjrn på magen etter sist gang, +at jeg hadde litt ekstra jeg ville ha av før det også.
Og hadde faktisk også gitt bort alle mammaklærene mine siden jeg ikke skulle ha flere barn :-P

11+0 i dag og har fått en liten kul. Jeg prøver å fortrenge det, men mannen sier at han ser det godt:hilarious: Normalvektig, og hjelper heller Ikke at jeg har lagt på meg 2-3 kg allerede:eek: må vel innse tingenes tilstand snart da, og forberede meg på å si det rundt uke 15. Vil helst vente til OUL, men går nok ikke det. Føler at jeg må ta tul for å sjekke at alt er greit før vi sier det til kommende storesøsken.

Jeg ser ut som jeg er minst 5 mnd på vei..

I fjor sommer var jeg veldig tynn, har slitet med spiseforstyrrelser en god stund før dette. La på meg 10 kg,før jeg ble gravid, men nå har jeg gått opp nærmere 7 kg på 3 mnd. Har vært kvalm og kastet opp men fått i meg ritz kjeks og Loff.. Nå er vi på ferie, bestemte meg for å være flink men dette går jo bare dritt.. Livredd jeg snart bikker 10 ++, og vil helst ikke gå opp alt for mye :arghh:
Skal gifte meg 4 mnd etter fødsel ca, og kjolen er kjøpt da bryllupet egentlig skulle vært tidligere denne mnd. :arghh:

Så aner ikke hvordan dette skal gå, umulig å skjule. Merket det spesielt godt på denne ferien nå. Oppblåst er jeg, og litt forstoppet. Men alikevell magen står ut som en ballong, føler ikke at jeg ser gravid ut heller :banghead::nailbiting:

Vil helst at puppene skal vokse for de har alltid vært små, men merker snev av panikk for å ende opp der jeg var før jeg gikk ned i vekt:dead:

I dag skulle jeg være flink, men når klokka bikket over 11 på ferga var jeg så sulten så ble rundstykke, og mannen kjøpte og svele som jeg smakte på. Og min mor vippsa penger så vi skulle få is, så ja da var denne dagen med sunnhet borte og. :hungover:

Last edited:
Jeg syns d er flaut. 10+5, og begynte nesten å grine i dag for får ikke på meg noen av klærne mine. Ikke en gang med strikk i knapp :bored: er på ferie, og tvang mannen til å kjøre meg så jeg fikk handlet noen gravid bukser i dag - så deilig! Jeg er andregangs, samme vektklasse som nr 1, men jeg var aldri så stor så tidlig med nummer 1. Da gikk jeg fra trang bukse til gravidBukse, mens nå var det; trang, strikk i knappen, ikke mulig med strikk, og så gravidbukse :playful: FØR uke 12 :facepalm:

Samme her...magemusklene forble dessverre delt etter nr. 2. Nå ser det ut til at magen bare velter frem :shifty: glad for at de fleste rundt vet, for det hadde vært umulig å skjule :woot:

Back
Topp