Andre som også ammer her?

Zophia

Gift med forumet
Desemberskattene 2014
Sønnen min er kun 8 mnd og jeg ville helst ha ammet han til han ble rundt ett år, men synes jeg har fått så mye mindre melk etter at jeg ble gravid. Jeg føler også at jeg blir dobbelt-trøtt med både graviditeten og ammingen. Lurer på om det går seg til, eller om jeg bare skal trappe helt ned på ammingen.
Andre som også ammer her? Hvordan går dette hos dere?

Mi e 9 mndr og eg måtte slutte for d gjorde så vondt! :P

babyjente 27 Juli ♡

He he ... Ja, det ble plutselig litt mer sårt ja!

Ja og hjalp ikkje videre at ho dreiv og småtygde litt med de sylskarpe 8 tennene ho har :) men vi har fått en ny og bedre hverdag m flaske og mme :) Ho e ikkje forstoppet lenger! Vært plaget en del med det :P pluss vi fikk til å slutte med nattmat :)

babyjente 27 Juli ♡

Ja og hjalp ikkje videre at ho dreiv og småtygde litt med de sylskarpe 8 tennene ho har :) men vi har fått en ny og bedre hverdag m flaske og mme :) Ho e ikkje forstoppet lenger! Vært plaget en del med det :p pluss vi fikk til å slutte med nattmat :)

babyjente 27 Juli ♡
De tennene er farlige
Trappet du ned? Her er det fremdeles nattmat, men håper han snart slutter med det!

De tennene er farlige
Trappet du ned? Her er det fremdeles nattmat, men håper han snart slutter med det!

Nei eg bare begynte med flaske fra morgenen av og så fikk ho flaske på natten i to ukers tid så tok eg den kampen og :)

babyjente 27 Juli ♡

Jeg synes det er helt fasinerende at kroppen faktisk kan produsere melk samtidig som den er er gravid.
Fantastiske kroppen vår!

Back
Topp