Andre som mister symptomene??

Kameen89

Blir kjent med forumet
Hei!
Er idag 8+6 uker på vei, å de siste dagene har de få symptomene jeg har hatt blitt borte.. Andre som har opplevd det samme eller? bør jeg være glad for det, eller bekymret? :s

Hei. Kjenner du ingen symptomer i det hele tatt? Her har eg kvalmen enda men trøttheten noe bedre å svimmler ikke lige lett lengre som eg gjorde men er ikke bekymret. Kroppen styrer alt dette selv tenker eg :-) Er selv 8 + 3 :-)

Tror kanskje jeg hadde tatt kontakt med lege, barn for å få sjekket det. Er garantert ikke noe galt, men er jo greit å sjekke det, Iom at du er litt over 8uker på vei. Har du blødd noe?

Jeg har også veldig lite symptomer. Tror nok du kan ta det helt med ro! Alle er jo forskjellige. Noen har mange symptomer, andre ikke :) 

Her går det også veldig opp og ned føler jeg.. Fra å være veldig kvalm, til nesten å ikke kjenne noe de siste dagene.. Er 8+6 i dag.

Dei kommer og går. Så det er normalt. Man kan ha ei uke uten at man kjenner noe, så plutselig kan mennsmurringene være tilbake.

jeg har også mistet symptomer.. er fortsatt trøtt og tisser ofte.. er glad for at jeg ikke er kvalm lenger men er litt smånervøs.. har ikke lyst til å miste enda en gang.. har vært på ul og sett ett flott bankende hjerte, så det må jo gå bra:-)

Her ble kvalmen ganske plutselig mindre plagsom på fredagen, 8+6. Lik igår, og foreløpig i dag. Kjenner den innimellom liksom - i forhold til før er det "ingenting", men hvis jeg ikke visste jeg var gravid, hadde jeg absolutt reagert på den på det nivået den er nå. Ikke like oppblåst lenger, og ikke like tissetrengt om nettene, puppene fortsatt rare men ikke like ømme. Så det har virkelig dabba av... Velger å tenke at det er normalt. I dag tidlig dukka det opp noe helt annet rart, derimot - høyrebeinet mitt kjentes nesten helt lamma! Kjennes ut som det har "løsna" inne i hofta, og det stråler smerter ned i låret, på forsida og i lysken. Å bevege det sidelengs gjør spes vondt. Følte jeg måtte "gå det til", halta på starten på morran men så hjalp det litt. Men er fremdeles vondt ved brå bevegelser, og når jeg står på det andre beinet og lar høyrebeinet dingle fritt oppleves det som om det er "løst". Kjenner ingenting i venstre side. ??!?

Takk for svar! :) Har ikke blødd noe, å heller ikke hatt smerter i magen, så tenker jeg tar det rolig å satser på at alt er bra! Har legetime den 10/10, så venter med å dra til legen til da, for han kan jo ikke akkurat gjøre noe om det skulle skjedd noe..

Jessjess skrev:
jeg har også mistet symptomer.. er fortsatt trøtt og tisser ofte.. er glad for at jeg ikke er kvalm lenger men er litt smånervøs.. har ikke lyst til å miste enda en gang.. har vært på ul og sett ett flott bankende hjerte, så det må jo gå bra:-)

Jeg trekker det kraftig tilbake! Er så kvalm jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg! UGG!

Kvalmen forsvant brått da jeg rundet ni uker. Og ikke en blod-dråpe så langt :)

Kvalmen forsvant brått da jeg rundet ni uker. Og ikke en blod-dråpe så langt :)

Her ble kvalmen delvis borte på fredag, litt småuggen innimellom - men himmel i forhold til før :) er 7+6 i dag

Back
Topp