Andre som må tisse hele tiden?

Mayamoren

Elsker forumet
Julimammaer 2016
Udelikat spm i grunn!

Dette husker jeg ikke fra sist!!
Om natta er det hver 3 time ca. På dagtid minst en gang i timen.

Kjennes ut som om at blærekapasiteten er redusert med 90%!!!

Ikke noen vondter så tror ikke det er UVI.....

Utrolig kjipt er det uansett:-/
 
Må opp noen netter, prøvde i går å ikke drikke før jeg la meg. Måtte ikke opp i natt, digg!
 
Ja og må tisse ganske mye. Begynnte for noen dager siden. Veldig plagsomt. Men trur heller ikke det er uvi. Er vel bare hormonell. Er i uke 13 så er vel kanskje normalt at man må tisse så mye. Opp 1-2 ganger hver natt :(
 
Har normalt lita blære, nå drikker jeg mye mer enn jeg vanligvis gjør så derfor må jeg mer på do. 2 ganger på toalettet i natt..
 
Oppe 1-2 ganger pr.natt og sikkert 1 gang i timen ellers..
 
Er også oppe minst 2. Ganger om natten :-/ skikkelig slitsomt, da det går en time eller to til jeg får sovnet igjen :( Men er vel normalt at man må oftere tisse nå, hadde det slik i forrige svangerskap også uten å ha no uvi.
 
Å herremin ikke snakk!!! Jeg løper hele tiden... Er så lei av å stå opp midt på natta for å tisse i halvsøvne!
 
Heldigvis sluppet unna det verste der... Står svært sjeldent opp for å måtte tisse men gu så tissatrengte jeg er om morningene!
 
Begynte for noen dager siden her også, en gang i timen ofte, og gjerne en eller to ganger på natten. Men har egentlig lagt fra meg tanken på uvi, for må jo faktisk tisse, ikke bare to dråper sånn som ofte er tilfelle med uvi.
Men kjøpt inn biola og appelsinjuice for å være føre var.
 
Begynte for noen dager siden her også, en gang i timen ofte, og gjerne en eller to ganger på natten. Men har egentlig lagt fra meg tanken på uvi, for må jo faktisk tisse, ikke bare to dråper sånn som ofte er tilfelle med uvi.
Men kjøpt inn biola og appelsinjuice for å være føre var.

Samme her også! Må virkelig på do!
Syns det er tidlig å fly på denne måten!
Tror ikke det kom før helt på slutten sist....
 
Ja, må opp nesten heile veien på natten, er så lei. viiil sove på natten :p
 
Jeg hadde uvi mange ganger forrige svangerskap, og det kjennes ikke ut slik det gjør til vanlig. Det er nesten uten symptomer når man er gravid. Hvis det føles veldig unormalt bør du kanskje sjekke det ut?
 
Jeg hadde uvi mange ganger forrige svangerskap, og det kjennes ikke ut slik det gjør til vanlig. Det er nesten uten symptomer når man er gravid. Hvis det føles veldig unormalt bør du kanskje sjekke det ut?

Hadde en UVI for noen uker siden. Det merket jeg med at jeg følte jeg måtte på do, men det kom ingenting, samt svie. Fikk antibiotika og følte at den hjalp. Nå må jeg jo virkelig hver gang jeg er. Drikker mye vann, men selskapsblæren jeg bruker å ha - er bortevekk!!
 
Jeg må på do minst en gang hver natt :p slik var det altså ikke før. Mulig det bare er printet inn som en vane nå, at jeg våkner om natten og tror jeg må tisse. Men tror også det har noe med graviditeten å gjøre ;-) mye tørr i halsen og drikker mye vann, så er kanskje en sammenheng der og.
 
Æ renn å ned dørn på do. Begynte før nån daga sia. Æ e 12 uke. Har vært oppe 2 gang i natt. Å tissa heile kvelden i går.
 
Jeg har hatt det sånn hele det første trimesteret. Kan for eksempel ikke legge inn lange spaserturer i helgene, for da blir jeg helt desperat etter å komme meg hjem til toalettet etter hvert. På jobb har jeg prøvd å holde meg litt, så jeg ikke flyr ned toalettet hver halvtime, men må man så må man. Jeg går på do før jeg legger meg, men før jeg rekker å sovne må jeg på do en gang til. Våkner tidlig på morgenen og må på do igjen. Hvis det er arbeidsdag kan jeg finne på å ligge å holde meg til jeg MÅ stå opp. Har hørt at det skal bli bedre nå i andre trimester, før det kan bli verre igjen i tredje trimester, men har ikke merket noen forbedring enda. :)
 
samme her, tisser ca annenhver eller hver tredje time på natten, og gjerne en gang i timen i våken tilstand. guri land så kjedelig det er å fly på do hele tiden, men sånn er det ;)
 
Back
Topp