Andre som lekker? :p

Mai-frø<3

Blir kjent med forumet
Hehe, ja, har begynt å lekke.. men kun fra det ene brystet :p
Ikke det at det gjør noe sånn sett, er egentligt bare litt irriterende.
Hva gjør dere med dette? Ammeinlegg? Har ikke så mange bh-er som passet lengre, så kan ikke bytte hver dag heller :p

Er ikke begynt å lekke uten form for kontakt med brystene. Gjorde det i forgje svangerskap og da brukte jeg ammeinnlegg :)

Sent from my GT-S5301 using BV Forum mobile app

Sniker fra april :-)
Jeg begynte å lekke i uke 22, og nå er jeg i uke 36 og hær renner det :-) anbefaler deg å prøve litt ulike ammeinlegg! Det er stor forskjell på dem! Bruker selv engangs fra libero og synes de er både deilige å ha på og merker ikke at de er der. Avent sine fikk brystvortene mine til å bli klamme og ekle og følte ikke de trakk til seg melka, var helt våt hver gang jeg hadde brukt dem :-/ de fra natusan var ok, brystvortene ble litt såre av den og de er litt "hardere" enn de andre :-) det er vertfall mine erfaringer :-) jeg har måtte bruke innlegg helt fra første dråpe siden det var en viss fare for flekker på arbeidsuniformen :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Har ikke fått antydning til melk her....:think005

Nei. Har fått masse synlige blodårer på puppene, men ingen melk. Men håper den kommer rundt fødselen, vil gjerne få til ammingen denne gangen.

Her er puppene fulle av melk. og det lekker. Mest om natten. Det er irriterende, fordi det er ikke behagelig å ligge med bh om natten, men er ikke godt å våkne opp på grunn av våte flekker. Merker også det at puppene bare forsetter å vokse. Blir fint når lillemann kommer å tømmer dem :P

Back
Topp