Snoflak
Elsker forumet
Har ikke følt noe spes på hormonene tidligere.. Men idag klikka det for meg for småting føler jeg.. Har mye vondt for tiden, å mye som tunger, oppå det så er jenta mi bortreist med sin far å min manns firma går på trynet for tia.. så er nokk mye som har ligget under overflaten men idag begynte vi å krangle ordentlig å han hissa seg opp veldig, gikk helt oppi ansiktet på meg å provoserte meg så voldtsomt at jeg faktisk smekka til ham flere ganger, det har jeg ALDRIG gjort før... å det førte til at han bare fortsatte med "du klarer ikke styre deg, gu så patetisk du er .. se på deg så du mister grepet .. slå meg mer da, kom igjen kom igjen kom igjen" så jeg fortsatte å smekke til ham.. Vi har kommet ned på jorda nå å snakka ut.. men jeg er fortsatt i sjokk over hvordan jeg reagerte å hvor slem jeg kunne være.. tenk at jeg smekka til mannen min flere ganger.. Mista fullstendig kontroll.. brølte at han skulle gå vekk fra meg om å om igjen å gi meg fred.. men han bare kom nærmere helt oppi ansiktet på meg.. jeg mista fatningen fullstendig.. huff.. skjemst virkelig..