Andre som kjenner veldig på hormonene ?

Snoflak

Elsker forumet
Har ikke følt noe spes på hormonene tidligere.. Men idag klikka det for meg for småting føler jeg.. Har mye vondt for tiden, å mye som tunger, oppå det så er jenta mi bortreist med sin far å min manns firma går på trynet for tia.. så er nokk mye som har ligget under overflaten men idag begynte vi å krangle ordentlig å han hissa seg opp veldig, gikk helt oppi ansiktet på meg å provoserte meg så voldtsomt at jeg faktisk smekka til ham flere ganger, det har jeg ALDRIG gjort før... å det førte til at han bare fortsatte med "du klarer ikke styre deg, gu så patetisk du er .. se på deg så du mister grepet .. slå meg mer da, kom igjen kom igjen kom igjen" så jeg fortsatte å smekke til ham.. Vi har kommet ned på jorda nå å snakka ut.. men jeg er fortsatt i sjokk over hvordan jeg reagerte å hvor slem jeg kunne være.. tenk at jeg smekka til mannen min flere ganger.. Mista fullstendig kontroll.. brølte at han skulle gå vekk fra meg om å om igjen å gi meg fred.. men han bare kom nærmere helt oppi ansiktet på meg.. jeg mista fatningen fullstendig.. huff.. skjemst virkelig.. :(

Huff da...ikke noe kjekt! Hormoner kan gjøre så mangt... Men veldig bra at dere har fått snakket ut vertfall ;) tenker at når sånne ting skjer, så er det veldig viktig å snakke ut om det/ordne opp etterpå. Og det har dere heldigvis gjort. Man må regne med at gravide kan gjøre mye rart pga hormoner. Men tenker at gjør man noe dumt, er det greit å ordne opp. Skjønner godt at du ikke syns det var noe kjekt :p lykke til videre ;)

Huff!!!!.....men lite smart av han å fortsette å provosere når du var i en slik tilstand. Har nok toppet seg for dere begge i det siste, godt dere fikk pratet ut om det etterpå. Sender over en klem <3 Blir nok mye bedre og lettere når den lille er kommet til verden.

Huff!!!!.....men lite smart av han å fortsette å provosere når du var i en slik tilstand. Har nok toppet seg for dere begge i det siste, godt dere fikk pratet ut om det etterpå. Sender over en klem <3 Blir nok mye bedre og lettere når den lille er kommet til verden.

Takk, ja jeg er så lei av kvalme,oppkast, vondt i bekken, hender, føtter , hodet, kynnere.. masse bekymringer for styrtfødsel å d å evt ikke rekke sykehuset i tide.. og så masse mer.. Min mann beklaget seg veldig etterpå å sa han også mistet kontroll.. Han er medeier i ett firma å nå i det siste så har den andre eieren tatt ut nesten 400 000 kr fra firmaets konto å satt dem i dyp gjeld, dessuten kjørte den andre eieren med promille for 2 dager siden så nå har han mistet lappen å nå havner hele arbeidsmengden å alt annet på min mann så han er også sliten tenker jeg, jobber til langt på nettene.. Så det rakna for oss begge.. vi har vært sammen i 4 år å gift i 1 år å det har aldrig skjedd før.. Vi gleder oss begge veldig til lillegutt kommer, å alle har hele tiden bedt meg ta det så enormt med ro å ment han skal komme så tidlig, så nå er dagene veldig lange da han ikke kommer.. puhh.. gleder meg til å få kroppen tilbake igjen å komme ned på jorda igjen :)

Forholdet deres får virkelig testet seg nå skjønner jeg! Synes dere har gått gjennom nok dette svangerskapet. Håper fødselen kan være et symbol på starten av et godt år der ting går deres vei. Dere virker vertfall som et sterkt par som klarer å stå i motbakke. Nå er det ikke lenge igjen til gevinsten ligger i armene dine <3

Tusen takk for så fine ord.. der har vært litt mer motstand i det siste ja så det tærer nokk på kreftene.. er virkelig lei å flau for oppførselen min idag.. jeg føler ikke der finnes noen unnskyldning for å oppføre seg slik, elsker min mann skyhøyt å håper det ble første å siste gang det skjedde .. han er så snill, kom nettopp hjem å sa han ville massere meg ..da kommer jo tårene med en gang over at han vil være god med meg når jeg oppførte meg så dårlig idag.. takk igjen for så fine ord..

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Back
Topp