Andre som ikke spiser frokost til vanlig?

Smokk@

Gift med forumet
Junilykke2018
jeg prøvde meg på en go morgen yoghurt.. :confused: Fikk ikke ned halve engang.. spiser aldri frokost ellers, men tenkte at det må jeg nå. Vanligvis elsker jeg den med jordbær smak.

Rista brød med godt smør går det som regel i her. I dag skal jeg prøve meg på en byggrynsgrøt.
Den henger jeg meg på! Skikkelig sprøristet og masse godt og gjerne salt smør er det som går best ned her om morgenen. Har vært dum nok et par morgener til å lage meg brødskive med Nugatti. Det var ingen suksess.

Jeg er ikke glad i frokost, men nå må jeg holde meg mett. Ellers så tar kvalmen helt overhånd. Jeg er fæl til, og lage frokost til de små, også glemmer jeg å spise noe selv. Plutselig setter den kvalmen inn.
Er lite som smaker noe som helst nå av vått, eller tørt...
Tror jeg, og mannen må få tak i noe spizy til meg til helgen :D :p Lei av metallsmaken i munnen, og at ingenting er godt...

Spiser aldri frokost til vanlig. Men nå må jeg spise for å ikke bli kvalm. Var akkurat likt sist svangerskap!

Ikke noe frokostmenneske, men nå prøver jeg å få ned en frukt eller no; I dag en avokado og en appelsin. Tar folat på morgen etterfulgt av tran som gir en grufull ettersmak. Så kjekt å få vekk den :yuck:

Back
Topp