Andre som ikke klarer å vente?

blomst3

Blir kjent med forumet
Jeg var på ultralyd i går, da var jeg 12+4, alt var heldigvis kjempe bra
Nyssgjerrig som jeg er spurte jeg om han kunne se kjønnet så tidelig! Men han sa han ikke pleide å si noe før uke 14-15 og at kjønnene var veldig like så tidelig!

Jeg er bare såååååååååå spent på hva som skjuler seg i magen, jeg har to gutter fra før og denne gang har jeg skikkelig jente følelse

Synd man må vente så lenge for å finne det ut, kribler i magen

hehe! vi skal ikke vite noe kjønn før legen er heeeeelt sikker! sånne gjetteleker er jeg ikke noe fan av! sist gang hadde jeg jente i magen og vi fant jentenavn og alt mulig! plutselig "døde" jenta vår, da vi fikk vite på ul at det var gutt istede!
Det er litt rart faktisk! for du har jo ikke mista et barn, men man sørger faktisk litt forde. for du har sett for deg en ting og gleda deg!

Jeg er kjempe spent, selvom jeg ikke er så spent egentlig fordi jeg er så sikker på at det er en gutt :P hehe :) Men nå er det bare 3 uker igjen i dag :D Men jeg husker sist, da sa jeg til alle "de sier det er jente men vi får se når hun kommer ut" fordi jeg ikke ville innstille meg totalt på at det var en jente før jeg så det selv :) Men han hadde blitt veldig rosa hvis det hadde kommet ut en gutt :P hehe :)

Jeg blir nysgjerrig av å lese på dette her :-O :-p lett-påvirkelig? -ja! :-p

Jeg blir nysgjerrig av å lese på dette her :-O :-p lett-påvirkelig? -ja! :-p

eg å maen har bestemt at vi ikke sga vite kjønnet,mn trur de kan bli vansgelikt au.;) mn gu kor spennande å få en overaskelse

Back
Topp