Andre som ikke klarer å sove?

Gullegget2022

Blir kjent med forumet
Assistert-jentene
Fjerde natten på rad våkner jeg før fuglene fiser og på kveldene får jeg heller ikke sove pga jeg saumfarer forumet og alle nettsider for gravide.. Er utrolig spent og glad, samtidig som jeg trenger mest å sove .. hahaha

Jepp:wideyed::wideyed::wideyed: sovnet for så vidt raskt igår, men våknet litt over 05.00:wtf: stod opp før klokka var 06.00...kvalmen tvinger meg opp:sorry:

Åhhh, da skal jeg ikke klage på litt mangel på søvn. Unner ingen kvalme. Håper at det går raskt over

Ja! Kommer meg ikke i seng på kvelden og er oppe før 3 åringen om morgenen :banghead:

Det positive er at da får jeg nyte morgen kaffen min i fred og ro
:smiley-bounce016

Akkurat likt her...oppe kl 5 om morningen nåke som ikkje e så uvanlig for meg...Men før sovna eg ofte mellom 20.00-22 og fekk jo då nok søvn...Men no ligg eg på telefonen leeenge på kvelden før eg får søva:p e driiit trøtt på ettermiddagen...håpe det bare e for ein liten periode!

Jeg sliter også med å sove. Har til vanlig stort sovehjerte, men nå i det siste har det vært flere netter hvor jeg ikke føler jeg har sovet skikkelig, samt at det generelt er vanskeligere å sovne på kvelden pga. alle tankene som florerer :hilarious:

Fjerde natten på rad våkner jeg før fuglene fiser og på kveldene får jeg heller ikke sove pga jeg saumfarer forumet og alle nettsider for gravide.. Er utrolig spent og glad, samtidig som jeg trenger mest å sove .. hahaha
Har det på akkurat samme måte! Gjenstår å sjå kor lenge det kan fortsette sånn:joyful:

Back
Topp