Andre som ikke kjenner liv?

mamsen123

Forelsket i forumet
Jeg er 16+2, men kjenner ikke liv. Normalt? Har dopler og vet at bebis lever i beste velgående. Men føler "alle" kjenner liv her :-p

Helt normalt :) jeg kjente ikke før uke 20 sist, og da var det heldig svakt (typ fiskehale, bobler, sommerfugl). Denne gangen kjenner jeg tydeligere dult, men det er langt fra hver dag.

17 uker og kjenner heller ingenting.

16+3 og tror jeg kanskje såvidt har kjent, men er svært usikker..... Men som deg har jeg også doppleren. :) gleder meg til å kjenne ordentlig liv. :)

Dumt dere ikke kjenner noe, men godt å vite at det er flere:-) jeg er også andre gangs, men kjenner ikke noe mer fordi :-p

16+0 og merker heller ikke noe :)

Tror det er helt normalt altså! Kos deg med doppleren så lenge. Blir spennende å se når vi også merker spark og bevegelser.

Jeg er 16+4 og kjenner ingenting.. jeg er førstegangs da :)

14+2 og kun merket at den har snudd seg tre ganger på tre uker ;) andregangs men med pcos som gir økt følsomhet der men morkake foran som gir mindre sjanse for å kjenne de tidlige sparkene...

17+1 og andremann. Kjenner ingenting og begynner å bli utålmodig ;) kjente i uke 18-19 sist..

17+5 og såvidt begynt å kjenne litt liv hver dag. Mest når jeg ligger på ryggen om kvelden. Første barnet kjente jeg litt senere, men hun viste seg å bli spinnvill i magen etterhvert som ukene gikk ;)

16+3 og er 3.gangs, men kjenner enda ingenting. De to.forrige gangene kjente jeg noe fra rundt uke 18. :)

Sist gang kjente eg ikkke nåke før etter veke 21... Kjem an på korleis morkaka ligge... Den kan virke støtdempande!

Back
Topp