Andre som ikke har ordnet noe som helst til baby?

Evette

Gift med forumet
Jeg leser mye på de andre termimforumene i tillegg til her, og forundrer meg over hvor mye folk handler og stresser med å bli tidlig ferdig med alt. Nå er jeg 2 gangs og har en del liggende da.
Men jeg har 0 oversikt over hva klær jeg trenger, må ha madrass/dyne etc til seng/vogn, stellebord bør vi kanskje ha nytt? Og en kommode til klær, osv:p
Føler at viss jeg begynner og ordne ting nå så blir ventetiden enda lenger, så jeg drøyer det! Er 25+2 og tenker at når jeg nærmer meg 30 uker isj skal jeg få oversikt. Jeg tåler ikke å gå rundt på senter og butikker i timesvis og handle pågrunn av bekken så jeg kommer til å handle det meste over nett.

Vi har heller ikke startet sånn veldig:) Har en fra før og det eneste vi har kjøpt er et ekstra klesskap og en bag til å ha i vognen, siden vi bor i 4 etasje :p men vi har alt etter jenta vår ;) Men stellebord og en til tripp trapp stol er det eneste jeg vet vi mangler:) Så her tar vi det helt med ro ;) bruker tiden på å strikke i stede ;)

Har ikke handlet noe enda:-) men ingen hast:-) alt kommer på plass når det skal ;-)
Er tredjegangs, så vi har jo en del klær som skal tittes på også:-)

Ikke ordnet noen ting, dårlig form og vondt i kroppen så orker ikke styre så veldig.
Har en del klær men mangler alt annet.

Jeg venter fjerde, og har heller ikke ordnet noe, har alt jeg trenger foruten klær, men lenge til sept ennå:D:wtf:

Er annengangs eg og, og har det meste eg treng liggande. Har kjøpt ein blå body, that's it :)
Ellers har eg berre tenkt på det som skal handlast, ting som me skulle hatt til førstemann men som me aldri rakk å skaffe. Eller som vi har i rosa frå jenta og som kanskje ikkje passer heeeilt til gutt :P

Har kjøpt inn det meste, men i rykk og napp. Er veldig opp og ned hvordan jeg føler meg pgs bekkenet. Så valgte å gjøre det før jeg føler meg altfor tung. Føler at jeg nå fremover kan nyte de små forberedelsene hjemme gradvis over tid og se ann formen hvor mye jeg orker :)

Ville være ferdig med det meste pga sommerferien og kan da heller bare nyte roen med gutta mine. Vet de har lyst til å farte litt rundt i sommer. 12 og 15 år. :)

Har i grunn det meste på plass, fordi det allerede er her etter eldste. Synes det er greit å ha gjort ferdig store ting og handling sånn at den siste tida kan brukes til strikking og småting som ikke er så avhengig av formen. Gleder meg veldig til å ordne stellekommoden og hylla med tøybleier på badet, men det bør strengt tatt ikke ordnes før slutten av august tidligst - er bare så utrolig koselig å pusle med, og se på :)

Har kjøpt noe, som vogn, babyrede, sprinkelseng fordi jeg fikk kjøpt det brukt eller fikk en god pris. Har fått 3 søppelsekker med klær fra 0-3 år, men har ikke sett gjennom :) kommer til å begynne med innkjøping av resten snart. Vi har ingenting fra før, og det er greit sånn økonomisk sett og ikke kjøpe alt den aller siste tiden..

Vi har ikke kjøpt noenting, og er førstegangs. Velger å vente til begge har ferie og bedre tid.

Jeg har kun kjøpt en stellematte på finn, men vi begynnt å se på vogn. Vi holder på å pusse opp, så det finnes ikke så mye plass før ting ennå.

Vi har jo det meste liggende, men ikke begynt å ta frem, vaske osv enda nei! Har kjøpt noen få rosa plagg og en pk med gulpekluter med søte rosa ugler bare.... Men mamma er godt i gang med strikkinga da... ;)

Men bil med plass til 3 barneseter har vi ordnet da, var liksom det jeg følte behov for p vite at var på plass... :p

Må ordne ei sprinkelseng til med tilbehør, men ikke tenkt så hardt på det enda... :)

Har heller ikke ordnet klar noe. Men har klær etter førstemann. Venter gutt denne gangen også så jeg har det meste av klær :) tenke at jeg skulle finne fram klærne og tingene når jeg starter med ferien min. Og handle inn det jeg trenger av klær og utstyr :)

Andregangs her og, og har ikke kjøpt noe enda. Det meste har vi, men det er noen ting jeg ønsker å skaffe til neste baby. Venter til litt senere utpå sommeren med innkjøp,klargjøring og "redebygging". Det er enda god tid :)

*rekker en hånd i været* :p er også andregangs, men må kjøpe alt. Gutten vår er 8år, så har ikke noe møblement eller vogn igjen etter han.
Vi pusser opp hele andre etg, der barnerommet blant annet skal være. Så er egentlig ingen annen grunn til at jeg ikke har startet enn at jeg ikke føler jeg har noe plass å sette ting :-p

Vi venter nr. 3, første gutt. Vi trenger klær, pledd, vognbag osv. Alt vi har fra før av er rosa :p
Har ikke begynt innkjøpene ennå :p Vi kjøpte nytt hus som vi overtar 1.august...jeg begynner etter at vi er kommet på plass der :)

Har ikke kjøpt en eneste ting her heller. Satt grindsengen inn på vårt soverom, men det var fordi lillesøster som skal bli storesøster var ferdig med den. Bare seng med madrass ikke noe mer:) Her skjer det bok ikke noe før ferien:) Føler kg har goooood tid, men ender vel med travelt på slutten;)

Jeg har vel egentlig ikke kjøpt noe til lillebror ennå. Men kjøpte ny vogn til ettåringen med tanke på at lillebror skal bruke den når han kommer (Stokke Trailz) og en annen barnehagevogn til søstra. Har fått to fulle bæreposer med ganske nye klær og ellers så er det jo bare ett år siden forrige fødsel så ting er ganske barnevennlig allerede. ;)

Men skal pusse opp rommet hans i sommer. Bruker gjestesprinkelsenga til han. Ellers strikker jeg en del og planlegger å kjøpe et babynest :)

Er førstegangs og har handlet barnevogn og bilstol. Denne babyshop-jungelen er så forferdelig stor, så ender opp med at jeg ikke klarer å bestemme meg. Satser på å få alt i hus ila juni, slik at juli og august kan nytes, da jeg føler at denne handlingen er skikkelig stress, er ikke noe shopoholiker.

Back
Topp