Andre som ikke har noen symptomer?

Stimy

Forelsket i forumet
Jeg er 6+4 i dag og har null symptomer. Da jeg gikk med vesla, kjente jeg allerede i uke fire at brystene ble større og ømme. Deretter kom kvalmen for fullt i uke 6, om jeg ikke husker feil. Var også i generelt dårlig form, og ble sykmeldt rimelig kjapt.

Er nå i overraskende god form, ikke noe spesielt mer trøtt enn vanlig. Glemmer stadig vekk at jeg faktisk er gravid. De eneste tegnene er fraværende mens, og menssmerter i hofte, mage og rygg. Nesten så jeg vurderer en ul for å se om det er noe der i det hele tatt... :P

Jeg har heller ikke så masse symptomer.. Med datteren min hadde jeg ALT.. kvalme, spying, bekkenløsning, sure oppstøt og avsluttet det hele med KRAFTIG svangerskaps forgiftning..
Riktignok er jeg ikke langt på vei enda (5uker i morgen) så kan jo enda få masse, men forløpig er det kun at jeg er ektremt trøtt, og at mensen ikke har kommet. (krysser fingrene på at jeg ikke får et like strabasiøst svangerskap denne gang)

Litt trøttere og sultnere enn vanlig... ellers ingenting. Med datteren min var jeg tissetrengt, hadde ømme bryster og vedig mørke areola eller hva det nå heter... MYE mer sulten og trøtt.. Og masse stikking...

Ikke noe særlig her heller: noe mer trøtt og uteblitt mens.
Hadde murringer forrige uke men ingenting nå.

Kommer vel ;)

Sist gang merket jeg iiiiiiiiingenting. Var på tidlig ul rundt uke 7 bare for å se om det faktisk var noe der. Og det var det jo :) Hadde veldig lite plager hele svangerskapet, merket det litt i rygg og bekken helt mot slutten bare. Denne gangen merker jeg heller ikke så mye, men har ømme pupper og kan bli litt kvalm hvis det er lenge siden sist jeg spiste. Vi skal nok bare være glad så lenge vi slipper å plages :)

Back
Topp