Andre som ikke har kjent bevegelser?

Nei ikke enda, men vet ikke. Innbiller meg ting noen ganger, men ingen tydelige bevegelser. Var i slutten av uke 17 da jeg kjente liv for første gang i forrige svangerskap. Er nå tidlig uke 16

Ikke en eneste ting som kan innbilles å være bevegelse her heller, er 15+4. En venninne som er 3 mnd lenger på vei enn meg begynte ikke å kjenne noe før hun var over halveis, uke 23 eller noe var det :) og nå sparker og styrer den som bare det for henne. Ikke at det nødvendigvis er noen trøst da, er veldig utålmodig etter livstegn annet enn hjerteslag selv også :(

Jeg er 19 uker i dag, og kjenner ingenting. Akkurat nå syns jeg plutselig jeg kjente noe, men er redd det bare er noe jeg innbiller meg.
Men skal på OUL i dag, og håper å få bekreftet at alt er ok :happy:

Har kjent en gang som jeg vet at helt sikkert var livstegn fra den lille, var ganske kraftig så skvatt til! Men tar det egentlig ganske rolig det med å kjenne bevegelse, jordmor sa jeg ikke måtte forvente å kjenne bevegelse daglig før i uke 24.. :)

Begynte å kjenne litt i forrige uke! Er nå litt over 18 uker :)

Har kjent litt nå og da en stund, men sist gang var jeg 21 eller 24 uker før jeg kjente noe i det hele tatt. Hadde foranliggende morkake da, så det spilte nok inn.

Jeg tror jeg kjenner noe nå, de siste 24t! 18+2, første barnet. I alle fall liv i venstre side av magen, vanlig på høyre. Det må jo være små'n som roter rundt??

Du er ikke alene.. Har heller ikke merket noe, er 16+3 :)

Det kommer!!

Jeg kjenner ingenting, men var på OUL i går og så en liten krabat som turnet rundt :happy:
Og legen sa da at det kan godt gå to uker til før jeg merker noe.

Kjenner ikke noe jeg heller og er 16+6. Prøver daglig å kjenne etter, men har luft i magen som jeg tror kanskje kommer av andre ting, hehe. Vanskelig for førstegangs å vite :)

Kjenner ikke noe jeg heller. Er i uke 19 og skal på OUL neste fredag. Prøver å kjenne etter når jeg legger meg om kvelden, men null niks :)

Men ifølge jordmor ville jeg nok ikke kjenne noe før etter uke 20 mente hun da :)

Back
Topp