Andre som IKKE har ømme pupper?

Jea88

Betatt av forumet
Sensommerbarna 2016
Jeg føler "alle" gravide har ømme pupper. Jeg hadde det i det første svangerskapet og andre svangerskapet (endte med MA). Denne gangen har jeg INGENTING? Blir litt engstelig for at det betyr at jeg mister igjen:( Andre som ikke har ømme pupper eller som har opplevd det hvor det har gått heeelt fint? Jeg er bare i uke 4 ennå, og kjenner allerede at bekymringene starter..:(
 
Jeg hadde det senere i første sv.skap, husker ikke nøyaktig, men var vel i andre trimester.. nå har jeg litt ømme men ikke vondt .. så ting kan være forskjellig fra sv.skap til sv skap vettu ;)
Å være gravid og få barn er årsaken til å bli bekymret, og det vil man alltid være så lenge man lever. Prøv å slappe av(lett å si), la ting gå sin gang.. skal se at der kommer et gull i august ;)
 
Jeg føler "alle" gravide har ømme pupper. Jeg hadde det i det første svangerskapet og andre svangerskapet (endte med MA). Denne gangen har jeg INGENTING? Blir litt engstelig for at det betyr at jeg mister igjen:( Andre som ikke har ømme pupper eller som har opplevd det hvor det har gått heeelt fint? Jeg er bare i uke 4 ennå, og kjenner allerede at bekymringene starter..:(

Jeg har ikke veldig ømme pupper. Litt hvis jeg klemmer på dem bare. Men de er blitt veldig mye større da. Uansett føler ikke det er noe fasit på bra og dårlig symptomer, alle opplever det jo forskjellig. :)
 
Jeg har ikke særlig ømme pupper, hadde ikke det i sist svangerskap heller. De vokste ikke noe særlig heller, bare da jeg fikk melk.
 
Godt å høre at det er flere som har slik! Da betyr ikke det nødvendigvis at det er noe galt :)
 
Huff,fælt å bekymre seg slik. Forstår det godt siden du har mistet før. Jeg hadde knapt ett symtom sist graviditet og da var alle jordmødre og leger kjempeoverrasket,for det er visst egentlig bra å være litt kvalm mtp sjansen for å miste osv.

Og nå ligger en frisk gutt på to her i senga:) Tror antallet symtomer varierer nye fra graviditet til graviditet, og person til person. Det finnes ingen fasit, hehe. Og det trenger ikke å være noe galt selv om man har lite symtomer
 
Jeg har aldri fått ømme bryster som jeg kan huske... 1. Gang endte det i MA, 2. Gang ble det en nydelig sønn, nå i uke 5+2 kjenner jeg heller ingen ømhet i brystene. Skjer noe med brystvortene for det om! Xtra følsomme og (sorry detalj) blir superfort "klar" ved stimulering av dem når jeg er gravid
 
Ikke så ømme lengre, er vel mere tunge :p
 
Mine ble først fyldige, så tyngre og i dag er første dagen de er ømme og vonde, er 4+1.
 
Back
Topp