Andre som ikke hadde planlagt?

enda.en.skatt

Elsker forumet
*MIA*
Vi hadde ABSELUTT ingen planer om å bli gravide på dette tidspunktet og jeg gikk derfor på p piller. Tok de etter punkt og prikk.. Vi er unge å har kun vært sammen i 1,5 år..

Var derfor ett sjokk da jeg var hos legen i uke 6 og fikk beskjed om at jeg var gravid..
Var aldri inne på tanken om noe annet enn å beholde barnet, og gikk ikke mange dagene før vi begge var i lykkerus:-)  Nå klarer vi nesten ikke vente til juni! <3

Andre i samme situasjon? :-)

Hehe er i nøyaktig samme situasjob, jeg fant det ut da jeg var 7+4 uker på vei, vi hadde også bare værat sammen cirka 1.5 år:p Var ikke helt klar for det og jeg ble lei meg da jeg fant det ut, men nå klarer vi nesten ikke vente lenger!!:)

Vel vi hadde tenkt å vente, og glemte å kjøpe p-ring og tenkte at for 1 mnd gikk det greit, er ikke akkurat som om det er sååå lett å bli gravid tenkte vi, spesielt ettersom begge var stor røykere, men det skjedde ikke. 
Men vi tenkte aldri abort, vi tenkte at jaja blir vi gravide så er det meningen at vi skal ha barn :) 
Men ble ganske sjokkert når vi fikk vite det, men tok ikke lang tid før vi begynte å glede oss :)

Vi var enige om å prøve på en til frem til en måned før jeg ble gravid. Mannen ombestemte seg etter å ha maset et halvt år om en baby til og da jeg ble gravid var det visst verdens undergang for han. Fin fyr. Så jeg vet ikke hva det var... Et "uhell" kanskje?

Han maste om unger i et halvt år før jeg ga etter, men jeg begynner egentlig å tenke at det kanskje ikke var en så god idè som han skulle ha det til...

Kan jeg spør hvor gamle dere er, siden dere skriver dere er unge?

jeg blir 21 når gullet kommer, samboeren min blir 23! Er vel ikke helt uvanlig å få barn i den alderen, men er ubge i forhold til hva vi hadde tenkt :-)

vi hadde heller ikke planlagt det og ble jo litt overraska når vi etter 2 ganger uten prevansjon fikk det til og hadde ikke tenkt å prøve før til sommeren..I stedet blir det en ny baby i sommer :) 

Ikke planlagt her heller.. vi er 27 og venter tredjemann.. første kom til på pillen, ett kjempe sjokk som tyve åring, andremann var planlagt og ble brukt tid på for å si d slik, e går egentlig master i økonomi og hadde ingen planer om flere avbrudd i utdanningen, men en kjapp en i værste oppussingsmodus der begge egentlig bare var slitne og vi nesten ikke "hadde oss" der vi i tillegg brukte kondom endret på den planen gitt ;-);-)

Absolutt ikke planlagt her heller! Hadde akkurat sluttet å amme, ustabil menstruasjon etter fødsel og hadde ikke rukket å begynne på p-piller enda. Hadde sex EN gang den mnd også ble jeg gravid!!! Skulle ikke gått an, var helt i sjokk, siden vi hadde bestemt oss for å ikke få flere barn med det første pga komplikasjonene med sønnen vår. Så ble først veldig redd og lei meg, men vi har fått god oppfølgning og nå gleder vi oss masse til lillesøster kommer:) Var vel skjebne bestemt;)

Back
Topp