Andre som ikke føler seg gravide.

Lykkeliten_84

Forumet er livet
VIP
Jeg føler meg virkelig ikke gravid. Er litt småuggen, men kjenner ingenting. Kjente mer før jeg ble gravid enn nå, vet ikke om jeg skal smile eller le over det. Er det positivt eller negativ. Godt å kjenne at noe skjer, så du vet at noe faktisk skjer...[>:]

Kjenner meg ikke så veldig gravid jeg heller. Har vært litt ekstra trøtt i dag da, men det kan være fordi jeg har sovet dårlig også. Ingen store merkbare symptomer.....litt ømme brystvorter. Men det er vel like vanlig å ha symptomer som å ikke ha noen....

Hadde også mer symptomer før jeg tok testen og litt etter, men ikke så mye nå.. Nå er det kun trøttheten og den utrolige svettingen om natten jeg merker noe til!

Ja, ok jeg har jo hetetoktene på dagtid da, og svettetoktene om nettene...men thats it...I think [8D]

jeg synes det er såååå herlig å være frisk å rask.. sist svangerskap var jeg såååå dårlig... spydde mange ganger om dagen og var helt slått ut på denne tiden..

så dette nyter jeg     [:D]

Dessuten er det mange som ikke har så mye symptomer helt med en gang, for hcg er ikke så høyt ennå! [:)]

føler meg ikke litt gravid en gang[:-], men det kommer vel[8D]

Føler meg heller ikke gravid, det har ikke fått opp for meg enda! :) Men tenker på det hele tiden, og tror nok at når legetimen er overstått så forstår man det mer! Håper jeg holder meg helt frisk :)

Jeg merker ingenting. Det gjorde jeg ikke sist heller, så jeg stresser ikke med det[:)] Vi skal bare være glade for at vi er så friske og raske[;)]

her murrer det en del og er trøtt, har nok litt med crinone'n å gjøre også [:)] sliter også litt med mageknip [:-]

Det er bare å nyte det. Jeg er allerede trøtt, kvalm, oppblåst og har masse murringer...

har det sånn jeg og. merker ingenting. bare ømme pupper, litt uggen og svetter som en gris om natta.
Men nå kjenner jeg det stikker i magehuset, så håper det kommer litt mer symptomer, eller så blir jeg sprø[:)]

her murrer det litt, pluss har begynt å føle litt kvalme.. hadde satt pris på mindre symptomer denne gangen, vil jobbe lenger, og være mindre sykemeldt... sist var jeg sykmeldt fra jeg var ca. 12 uker på vei tror jeg... :S sleit så sinnsykt med migrene... [>:]

men nå er jo den værste delen av pollensesongen som jeg reagerer mest på over [:)]

For 1 uke siden, Var do skåla min bestevenn, spydde hele tiden, Var kvalm hele dagen. Nå kjenner jeg nesten ikke noe kvalme, men vondt i ryggen å veeldig ømme pupper, Stikking og murring til tider. men når de først kommer gjør det veeeldig vondt.

Dere som ikke har noe symptomer, NYT DET!!!![:)] 
Jeg er skikkelig kvalm hele dagen, og det er skikkelig ille.[:'(] Sitter i tillegg og leser til eksamen som jeg har i morgen, så når ettermiddagen kommer og lillegutt kommer hjem fra barnehagen så er jeg helt utslått. Klarer neste ikke være sammen med han, ligger bare på sofaen og ynker meg. Så jeg har veldig dårlig samvittighet for den lille gutten min som så gjerne vil leke med mammaen sin.[:(] Men håper det blir bedre når eksamen er overstått og jeg får litt mer overskudd.

Måtte bare klage litt.

jeg føler meg ikke gravid sånn i grunnen...
ikke noe ubehag i livmor, er bare jækli kvalm og dødstrøtt...
huff..
nei kos dere som verken er kvalm eller drit trøtt...

Jeg føler meg heller ikke gravid.. Hadde en del symptomer med en gang, men de er borte[8|]
Hadde mye mer murringer og sånn når jeg gikk med første..
Men er vel ingen svangerskap som er like[;)]

Jeg kjenner meg igjen i svettetoktene om natta! ...ellers har jeg fått noen kviselignende blemmer inne i munnen som kommer igjen og igjen i løpet av de siste ukene.

Har ikke kjent noen nevneverdig kvalme, og har litt ømme brystvorter. Ellers føler jeg meg ikke spesielt gravid, jeg heller.[;)]

føler meg ikke gravid je3g heller. men det gjorde jeg ikke med den første min heller...så håper på like bra svangerskap[:D][:D][:D]

Back
Topp