andre som ikke er klare????

*Kolibri*

Forumet er livet
Jeg er ikke klar for noe nurk enda..har jo ikke skjønt hva som skal skje i det hele tatt og jeg har jo gjort dette før[8|]
har dere ordnet alt klart?
sambo begynner å bli nervøs pga alle de sterke kynnerne og nedpress jeg har og hvordan formen min svinger, så han satte opp babysengen og monterte noen andre møbler slik at det står klart. Moren min har vasket klærne..det eneste jeg trenger å gjøre er å pakke sykehusbagen, men jeg får meg ikke til å gjøre det for jeg er ikke klar![&o] Jeg orker ikke engang sjekke om jeg har nok klær til gullet..mamma nevnte noe at jeg bør ha litt flere bodyer..men jeg tenker "jaja det ordner seg vel"
Det at det popper ut maibebiser nå tidlig april er helt absurd i mitt hode.

Kanskje dette handler om at jeg hadde alt klart veldig tidlig forrige gang og at ventetiden ble evig lang sist? aner ikke hvorfor jeg ikke engasjerer meg like mye som dere?

Jeg er klar for å få ho ut snart, men vi er ikke helt klare for å få ho hjem [8D]
Vogga er ikke ferdig malt, kommoden er ikke montert og klærne er ikke vaska og ikke har vi alt heller, men JEG er klar!
Ho kommer nok ut når ho er klar tenker jeg, men håper ikke det blir sååå lenge til.

Jeg er selv ikke så veldig engasjert...dessverre. Dette er jo mitt andre barn, men klarer liksom ikke å
gjøre meg klar. Sykehusbagen er sånn delvis pakket, den kan taes med hvis det skulle skje noe nå, men
det mangler noe småting som mannen min kan hente senere.
Vi holder på å pusse opp soverom, så her står egentlig alt på hodet. Jeg satte faktisk sammen senga idag,
helt selv, og nå er madrassen iallefall nyvasket. Men har ikke en eneste body, strømpebukse etc...INGENTING!
Huff, føler at jeg er litt ego på en måte...men som du sier; "det ordner seg"
Så jeg krysser fingrene for oss at vi kommer i orden til slutt[&:]

Det er nok ikke noen krise hvis alt ikke er klart[:)] Du er kanskje så spent at det blir vanskelig å konsentrere seg om det praktiske. Babyen din har sikkert alt den trenger den første uka. Det er sikkert mange som vil komme å hjelpe [:)] Her er jeg også ute i siste liten føler jeg. Jeg har ikke fått tak i vogn og var på nav og leverte papirer i dag. Men her er ingen krise[:)] Tror det er lurt å ikke stresse [:)]

Helt enig med kosepusen, ikke noe bra med stress.
Glemte jeg forresten å si at sjukehusbagen ikke er pakka? Burde kanskje begynne med det snart...i tilfellet...

ja babyen trenger jo egentlig bare meg og puppene mine så det ordner seg nok[:D]

men nav ja....åååååå!!!!!!!! jeg har ikke engang sendt inn søknad dit enda[:o][:o][:o][:o] og er 37 uker på søndag.
Må skjerpe meg tror jeg[>:]

jeg er ikke klar i det hele tatt..men nå er jeg to uker mindre på veg enn deg da :) må snart få vaska babytøyet og alt det der..er det som er det viktigste..har bare så mye annen klesvask jeg sku tatt først..hehe..senga og sånn kan jo gubben montere når jeg ligger på sykehuset.. :)

Då eg fikk svake rier på søndag skjønte eg at eg IKKJE e klar.. men at eg samtidig ALDRI vil bli klar heller.. eg har drøyet vasking av klær og sengesett og alt sånnt til han, pga då må eg innse at det e sant, og at han e her snart.. uvirkelig[&:] men no kan alt skje her, så e vel på tide, så eg vet at ting e i orden om han kommer snart[8D]  men klar? det vil eg aldri bli[8D]

Jeg er veldig klar!!!!![:D] Har det meste i boks, men masse småting som mangler enda... Men ikke alt jeg orker å stresse med heller. Ser an behovet etter at gutten har kommet.
Jeg føler meg sååå DIGER!!![8|] Kjenner det presser over alt. Orker ikke så mye...og føler at jeg vil gjøre så mye...hehe..
Men er litt tidlig enda da...er ikke mer enn 35 + 3. Får vente et par, tre uker til. Da er jeg klar og "overmoden" tenker jeg..[:D]

Jeg er ikke klar. Huff.. skulle ønske jeg kunne forstå at jeg faktisk skal ha en baby, men det går ikke opp for meg!!! [8|] Og så er jeg livredd for det "nye livet" jeg skal inn i, som mamma og alt.. Er nok litt for tidlig egentlig, men ikke noe jeg angrer heller..

Vi har ikke senga klar.. og har ganske lite klær, alle sier liksom at vi kommer til å få så masse, så vi får se..

ORIGINAL: kolibri

Jeg er ikke klar for noe nurk enda..har jo ikke skjønt hva som skal skje i det hele tatt og jeg har jo gjort dette før[8|]
har dere ordnet alt klart?
sambo begynner å bli nervøs pga alle de sterke kynnerne og nedpress jeg har og hvordan formen min svinger, så han satte opp babysengen og monterte noen andre møbler slik at det står klart. Moren min har vasket klærne..det eneste jeg trenger å gjøre er å pakke sykehusbagen, men jeg får meg ikke til å gjøre det for jeg er ikke klar![&o] Jeg orker ikke engang sjekke om jeg har nok klær til gullet..mamma nevnte noe at jeg bør ha litt flere bodyer..men jeg tenker "jaja det ordner seg vel"
Det at det popper ut maibebiser nå tidlig april er helt absurd i mitt hode.

Kanskje dette handler om at jeg hadde alt klart veldig tidlig forrige gang og at ventetiden ble evig lang sist? aner ikke hvorfor jeg ikke engasjerer meg like mye som dere?

Jeg hadde også alt klart veldig tidelig sist...eneste jeg ikke hadde klart vær bilstolen og den fikset jg dagen før det startet:) nok om det.....
Denne gangen er jeg kjempe treig enda jg vet hun kan komme når som helst nå.....så sliter med det samme ja[8|][;)]

Jeg har det på akkurat samme måten[;)][8D]

Og det ordner seg, jeg har senteret ved siden av meg og Rudo i kjellern. Vogna er hvertfall i hus, det ser jeg på som det viktigste[:)]

Mesteparten av det praktiske er klart, seng er i hus må bare noen skruer til, vogna må ha nye hjul, sengen må reies opp, ei hylle på badet til stelleprodukter må opp, ny madrass til voggen må bestilles.
Klær og sengtøy er vasket, alle deler til vognen har vært gjennom maskinen, litt stelleprodukter og bleier er på plass.

Men klar til å få bebisen i armene ? Neeeii, ikke ennå, kan fryktelig godt gå å ruge i 46 + dager til ja.

Begynner å bli mentalt innstilt på å føde..[:)]

..men det har ikkje gått opp for meg helt at eg skal ta med meg en liten baby hjem fra sykehuset, som er MIN!
det føles litt rart , egentlig[;)]

har kjøpt inn noen nye klær og vasket en maskin, men mangler endel for det. Føler jeg har veeldig god tid[:)]

over hodet ikke!!![8D][:D] 

stor sett alt hjemme men jeg er ikke klar for det da:) mangler bare madras til sprinkelsenga. sengekant, stellematta og badebalje av de store ting, noe stelle produkter..... har vaska noe klær og er på plass i kommoden, men må vaske en del til... sengetøy vaska og stryket og ligger i skapet.... men jeg har god tid jeg jeg er bare 34 uker i morgen.... men som mange sier det har ikke gått opp for meg enda at jeg skal ta liten baby hjem fra sykehuset....

så ja NEI JEG ER IKKE KLAR[:D][:D][:D][:D]

Er ikke klar i det hele tatt, men når det starter slår adrenalinet inn, min erfaring.

Jeg er klar. Så klar som jeg kan få blitt. Holder på å skal kjøpe bil, det er det eneste vi trenger slik at vi får fraktet nurket hjem igjen.
Men uansett kan han godt holde seg i magen i 3 uker til

Jeg er veldig klar! Er like klar nå som jeg var med førstemann. Er en utålmodig sjel.. Alt er bare ett ork om dagen egentlig. Gruer meg til fødselen men ikke til å få lille knøttet i armene mine.. Det viktigste er klart.. Men jeg håper jo at babyen holder seg inne i hvertfall 3 uker til for da er jeg blitt 37 uker:)

jeg har akkurat samlet meg mot nå de siste 3-4 dagene og har begynt å ta ting smått.. jeg stresser ikke jeg heller- og har null følelse om fødsel i nærmeste fremtid, jeg er liksom vant med å gå telle uker og måneder, derfor tror jeg at det ikke har akkurat falt oss inn at bebisene kan "poppe" ut når som helst.. min 1. kom 6 dgr på overtid - jeg er også veldig lazy/lat- og bruker evigheter på å fixe ting som vår-rengjøring, redebygge instinktet er ikke helt over meg ennå[;)]

men den kommer nok[:D]

Back
Topp