Andre som ikke blir mette?

Liinn

Flørter med forumet
Sensommerbarna 2016
Kroppen min blir aldri mett!
Den craver kjøtt for metthet og grønt for å "renske opp" i uggenheten.
Men kan ikke spise middag til alle måltider. Spiser jeg skive er jeg like sulten en time etterpå. Haha! Fare for å legge kraftig på seg her om jeg ikke passer på
 
Jaaa!! Har vært sulten konstant i 2 uker nå tror jeg:o Må passe på og spise til faste tider, hvis ikke vet jeg ikke hvor d ender:p Dog skal d sies at jeg i går og i dag virkelig har kjent at kvalmen er på tur...og da er jeg ikke like sulten, rart nok:p
 
Ja! Helt ekstremt, går å er småsulten hele tiden. Men har funnet ut at frukt er veldig greit når sulten nærmer seg, og det snart er mat tid☺
 
Her er det helt motsatt, må tvinge i meg litt mat, matlysten er fullstendig borte. Men jeg tror det kanskje er en måte kroppen sier ifra hva den trenger/ikke trenger... Jeg har minst 15 kilo for mye og var frem til noen dager siden helt avhengig av sukker og generelt 'dårlig mat'. Nå vil jeg bare ha epler, nøtter og appelsinjuice, om jeg i det hele tatt spiser noe...
 
Ja, var ekstrem med førstemann helt i starten. Spiste to doble cheeseburgere på mcd og var ikke i nærheten av mett. Var litt bekymret da for hvor mange kg opp det ville bli til slutt, men det ga seg etter et par uker når kvalmen kom, så da ble det kg ned i stedet
Med mellomste var det ikke så ekstremt, sulten hele tiden, men og kvalm, så da begrenser det seg selv.
Samme denne gangen ser det ut til...
 
Her har kvalmen tatt bort matlyst...blir sulten men ingenting som frister, da må jeg spise noe for å unngå verre kvalm/oppkast:confused:
 
Samme her, er mye sulten men har ikke matlyst pga kvalmen. Blir også mye fortere mett enn før, føler at maten sitter fast i halsen om jeg ikke tygger lenge før jeg svelger. Rart...
 
Back
Topp