Andre som hekler og strikker her? *Bilder*

Halaine89

Blir kjent med forumet
Tenkte vi kunne legge ut bilder av alle hobbyprosjektene våre her :D

Strikket masse når jeg gikk gravid første gangen, og nå har jeg jaggu' meg
funnet fram strikkepinnene igjen, men ikke bare strikker jeg dette svanger-
skapet - jeg har også lært meg å hekle!

Har foreløpig strikket denne buksen i str. 1 år til lillemor:

Også har jeg strikket denne genseren til henne, sånn at hun har ett helt sett til vinteren:

Men nå har jeg ENDELIG lært meg å hekle, og har tenkt å hekle et lite pledd også, 
vet ikke kjønnet på minste inni magen, men har en følelse på jente, så jeg kjørte på med 
jentefarger :p 

Lurer på om jeg skal hekle ett i blått også, så gir jeg bare bort det som ikke passer :p haha

Så flink du er!:) Skulle ønske jeg kunne...!

Nei, begynner å lure på om jeg skal rett og slett lære meg det der nå! Holder på å brodere babyteppe men det blir nok ferdig leeeenge før jul så har nok tid til noe annet også ;) Kjempe fint sett du har strikka! :)

Eg verken hekle eller strikke
men eg brodere for første gang i mitt liv :p
lage adventkalender t Odin på 2 1/2 år å håpe så inderlig eg blir ferdig t 1 desember så han kan få den på veggen :)

sko vist bilde men får d ikke t :(
så om dåkke vil se må eg få senda ein mail t noen som kan legga d ut for meg :p

Mozzarella skrev:
Nei, begynner å lure på om jeg skal rett og slett lære meg det der nå! Holder på å brodere babyteppe men det blir nok ferdig leeeenge før jul så har nok tid til noe annet også ;) Kjempe fint sett du har strikka! :)

hvilke babyteppe broderer du?

*Tullingen* skrev:
Eg verken hekle eller strikke
men eg brodere for første gang i mitt liv :p
lage adventkalender t Odin på 2 1/2 år å håpe så inderlig eg blir ferdig t 1 desember så han kan få den på veggen :)

sko vist bilde men får d ikke t :(
så om dåkke vil se må eg få senda ein mail t noen som kan legga d ut for meg :p

jeg hadde heller ikke brodert annet enn det obligatoriske på barneskolen, jeg broderte en jule kalender på 6 uker... 

Har ikkje strikket noe ennda i dette svangerskapet,har liksom ikkje fått ånnda over det..
Men i di to andre svangerskapa strikket eg tepper
http://i192.photobucket.com/albums/z234/84jannet/strikket-2.jpg

Og dette blåe til storebror
http://i192.photobucket.com/albums/z234/84jannet/IMG_00042.jpg

Prøvde meg og på tøffler
Strikket
http://i192.photobucket.com/albums/z234/84jannet/IMG_3424-1.jpg

Sydd sammen
http://i192.photobucket.com/albums/z234/84jannet/IMG_3425-1.jpg

Tovet i maskin
http://i192.photobucket.com/albums/z234/84jannet/IMG_3427-1.jpg

Strikke eller hekle ikke, men syr en god del. Både barneklær, voksenklær, lappetepper og mere:) Kjempegøy å kunne trylle fram ting fra stoffbiter:) 
Her e nåkka av det æi har sydd:
Barnekjole

kjole, bukse og hue til Ariel for et år sia

Kjole og veske til Mamman min

Det va nåkka av det æi har sydd.
Ta gjerne en titt i bloggen min for mere ting:)

fomle 83 skrev:
Strikke eller hekle ikke, men syr en god del. Både barneklær, voksenklær, lappetepper og mere:) Kjempegøy å kunne trylle fram ting fra stoffbiter:) 
Her e nåkka av det æi har sydd:
Barnekjole

kjole, bukse og hue til Ariel for et år sia

Kjole og veske til Mamman min

Det va nåkka av det æi har sydd.
Ta gjerne en titt i bloggen min for mere ting:)

For en utrolig sprek mamma du har

Ja!!! Jeg er engentlig en hekleelsker.. men jeg klarer ikke å laste opp bilder heg. Det står bestandig at bilde er for stort

Miriamsmams skrev:
Ja!!! Jeg er engentlig en hekleelsker.. men jeg klarer ikke å laste opp bilder heg. Det står bestandig at bilde er for stort

Du kan åpne bilde i paint, for så å "endre størrelsen på det :) Da blir filen betydelig mindre :D

He he, litt flau nå som alle skriver om hva de lager til ungene sine. Jeg har nemlig akkurat begynt på en Mariusgenser til meg selv... Jeg har strikket en halv vrangbord, så ser jo ikke akkurat lyset i enden av tunnelen. Men ingen fare for at den passer denne vinteren uansett, så jeg har jo godt over et år på meg før jeg har tenkt å bruke den:)

Halaine89 skrev:

Miriamsmams skrev:

Du kan åpne bilde i paint, for så å "endre størrelsen på det :) Da blir filen betydelig mindre :D

Jo takk om jeg hadde hatt Pc men jeg har mac og det er ikke paint på mac :(

Har faktisk begynt å strikke ett babyteppe og skal brodere kant rundt. Sist jeg strikket var vel gryteklutene på barneskolen, så spent på å se hvordan dette ender:P

Flinke dere er! Kjekt å se skaperlyst emoticon
Strikking holder jeg på et enkelt nivå. Strikker større lapper som jeg lager kosedyr og fantasidyr av (ofte laget av en blanding av stoff og garn). Gaver mange blir glad for å få, ikke bare barna :-)
Syr om litt klær til meg selv innimellom. Slik blir klærne brukt leeenge.
Hekling har jeg aldri lært meg, men det kan bli det og.. en vakker dag.

Som utøvende kunstner har jeg rett og slett ikke tid til å dyrke alle former for håndarbeid, men er veldig venn med bla nål og tråd, ståltråd, leire, pensler og blyanter.
Og jeg ser alltid etter muligheter til å lage noe av enkelte ting som skal kastes. Holder bla på å fornye en lampe med strømpebukseremser og glassperler. Artig :-)

Nå lager jeg kosedyr til den lille som snart kommer, og syr gardiner til kjøkkenet.

Back
Topp