andre som har

Ja... Det har jeg hatt mer eller mindre i hele dag.. Kan ikke huske jeg hadde det sist...? er det livmora som utvider seg tro..? :)
 
Ja... Det har jeg hatt mer eller mindre i hele dag.. Kan ikke huske jeg hadde det sist...? er det livmora som utvider seg tro..? :)


kan heller ikkje huske å hatt det før:)...men godt å høyre eg ikkje er alene som har det sånn...er så redd for at det skal gå galt eg...plagsomt å ha det sånn...
 
kan heller ikkje huske å hatt det før:)...men godt å høyre eg ikkje er alene som har det sånn...er så redd for at det skal gå galt eg...plagsomt å ha det sånn...

er forsåvidt det jeg har tenkt i dag også.. men krysser fingra for at det går bra :)
 
Det har jeg og!! Kjennes som sammen trekninger... men merkligst av alt får jeg det spesielt rett etter jeg står opp og de kommer gjerne kombinert med små kvalme :eek: Men er i grunnen hjertelig velkomne disse symptomene... :D Da vet jeg bare kroppen jobber ;) og fart i hormonene :D
 
Jeg har også det men spesielt på kvelden også kombinert med kvalme. Jeg er bare kvalm på kvelden eller sent på ettermiddagen.

- Appen
 
Back
Topp