Andre som har vondt nederst i magen?

Lillemor.89

Betatt av forumet
Sommerfuglene <3
Kvalmen har så og si vært vekke de siste dagene, og har konstant litt vondt nederst i magen. Er 8 uker på vei i morgen. Ikke et dårlig tegn vel? :(

Som mensensmerter eller?

Livmora strekker jo på seg hele tiden nå, så er jo normalt å få litt vondter pga det :)

Jeg har det... Litt stikninger liksom...

Sent from my iPhone using BV Forum

Kan minne litt om det, bare at det ikke stråler sånn ut i ryggen. Kan ikke huske at det var så ubehagelig å gå gravid:p Vi får se på ul i morgen...men merker at jeg ikke helt klarer å glede meg!

Har hatt mye stikkinger og voksesmerter denne uka. Er nok bare livmora som vokser masse nå

ja, her strekker og stikker det masse. Men ikke på samme måte som ved menssmerter

Her både murrer det, stikker, sliter og river -så det er tydelig at det skjer ting der nede! :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har litt som kommer og går :) er 5+1 <3

Kan minne litt om det, bare at det ikke stråler sånn ut i ryggen. Kan ikke huske at det var så ubehagelig å gå gravid:p Vi får se på ul i morgen...men merker at jeg ikke helt klarer å glede meg!

Når har du UL-time i dag? :)

Masse strekk, stikk og ubehag her også! Men så lenge det ikke kommer blod er nok alt vel :) Våre små magetroll har masse vekst å gjøre, og da trenger de jo mer plass :)

Ja litt sånn stikinger :) mn tror d er vanlig:)

Jeg kjenner også menssensmerter og plutselige stikkinger på sidene i ny og ne :p helt ufarlig :)

Jeg har murringer som minner om mensensmerter, stikker og holder på der nede. Tror dette er ganske vanlig da vi er flere som har det slikt. Skjønner at du er bekymret, er det selv hvis noe rart eller nytt oppstår eller noe blir borte :(

Jeg har mensensmerter, stikkinger og strekking :p Slik har jeg hatt det fra dag 1, men tror det har noe å si at jeg har vært gravid før. Jeg er ikke bekymret så lenge magesmertene blir mye verre, og så lenge jeg ikke blør :)

Jeg hadde egentlig kl 13, men satt værfast med jobben i stavanger, så rakk den akkurat ikke :( fikk ny time tirsdag morgen:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Åh, det var kjedelig.. Godt du fikk ny time da :) Du skal se at plutselig er det tirsdag!

Godt å høre at andre opplever det samme :D skal prøve å bare nyte tiden, er 8 uker på vei i dag, og det er jo veldig kjekt:D

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Back
Topp