Andre som har slitt med spiral?

Lykke_13_16_19

Liker forumet :-)
♡Junigull 2016♡
Etter mye uregelmessig blødning og store magesmerter, avgjorde gynekologen å ta den ut. Går nå på p-piller. Andre som har opplevd lignende med hormorspiral?
 
Jepp ☹️☹️ tok min ut etter 7mnd for jeg orka ikke mer. Merka d var hormoner å kroppen min takler d relativt dårlig. Hadde mer smerter under menstrasjon og veldig uregelmessige blødninger både på tidspunkt og mengde. Nå går jeg ikke på noe, han får "kle" seg [emoji23] men er på tanken på kobberspiral, men d får bli til etter jeg er ferdig med å få barn [emoji108]
 
Jepp ☹️☹️ tok min ut etter 7mnd for jeg orka ikke mer. Merka d var hormoner å kroppen min takler d relativt dårlig. Hadde mer smerter under menstrasjon og veldig uregelmessige blødninger både på tidspunkt og mengde. Nå går jeg ikke på noe, han får "kle" seg [emoji23] men er på tanken på kobberspiral, men d får bli til etter jeg er ferdig med å få barn [emoji108]

Haha [emoji23] ja de får ta litt ansvar selv av og til ;)
Jeg hadde noen hinsides syke smerter, aldri opplevd det før, å i tillegg sa gynokologen at spiralen lå altfor langt nede. [emoji15] Han kunne heller ikke garantere at den var sikker mot graviditet da. Men har ikke merket noe og har tatt test, så er iallefall ikke gravid per nå. Usikker om jeg tør å ta sprial igjen. Er kobberspiralen bedre?
 
Ser den [emoji4] Eg og hadde lyst på 3, heilt til eg fekk to tette[emoji85][emoji23] no har eg ikkje tid eller ork til noko anna enn unger...

Hvor mye er det mellom dem?
Forstår godt det :) Sånn så det er nå, hadde det vært for travelt med en til,(eller travelt vil det jo bli uansett:p) men hvis alt går etter planen, vil nr 3 komme når storebror har begynt på skolen :)
 
Haha [emoji23] ja de får ta litt ansvar selv av og til ;)
Jeg hadde noen hinsides syke smerter, aldri opplevd det før, å i tillegg sa gynokologen at spiralen lå altfor langt nede. [emoji15] Han kunne heller ikke garantere at den var sikker mot graviditet da. Men har ikke merket noe og har tatt test, så er iallefall ikke gravid per nå. Usikker om jeg tør å ta sprial igjen. Er kobberspiralen bedre?

Kobberspiralen er uten hormoner hvertfall. Derfor jeg tenker den som siste løsning, eller så får vi finne en annen løsning [emoji12][emoji85]
 
Back
Topp